ja er der en der tilfældig vis har føtex af visen fra den 26/10-04 ja jeg ved det
men jeg hart købt en hp der fra og den skulle køre pc3200 men den køre kun pc2700 men hvis jeg kunne finde det så villle de se på det
takker

føtex hjælp
-
-
Den er vel bare ikke sat til at kører PC3200..
Det har jo noget at gøre med dine FBS indstillinger..
-
Samme bærbar har ozze været i Netto...
og ikke så længe siden kunne netto beklage sig over at det var Pc2700 og ikke 3200 man snakkede om...
TRYKFEJL!
" Vi beklager fejlen " ... Sagde Netto!
De tilbød faktisk en gratis dimsedut... Kan ikke lige huske hvad det var... mener det var en USB-DISK..
-
Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Samme bærbar har ozze været i Netto...og ikke så længe siden kunne netto beklage sig over at det var Pc2700 og ikke 3200 man snakkede om...
TRYKFEJL!
" Vi beklager fejlen " ... Sagde Netto!
De tilbød faktisk en gratis dimsedut... Kan ikke lige huske hvad det var... mener det var en USB-DISK..
En "dimsedut".....Er det et teknisk udtryk?
-
Det var ikke rammene der var skrevet galt i Netto, men at DVD-brænderen var Dual Layer og det var den så ikke. Man fik 350,- kr.s afslag eller en 128 meg USB-stick...
-
Oprindeligt indlæg af Boris
En "dimsedut".....Er det et teknisk udtryk?
MEGET teknisk, lidt ligesom antivirus
-
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
MEGET teknisk, lidt ligesom antivirus
Eller brandmur, eller infokager :D~
-
Oprindeligt indlæg af chhr
Eller brandmur, eller infokager :D~
Hahaha....infokager, den er god....
-
Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Det var ikke rammene der var skrevet galt i Netto, men at DVD-brænderen var Dual Layer og det var den så ikke. Man fik 350,- kr.s afslag eller en 128 meg USB-stick...nååå ja... Sorry sorry min fejl...
info kager?