World of WarCraft = Trivielt, kedeligt?

  • Berleburg jeg er helt på din side angående det bliver trivielt


    Jeg har spillet AO i lige over 3 år men stoppede da jeg ville spille WoW - og jeg må skam nok sige at WoW mangler noget indhold i form af Raids og andre former for quests...


    Men hver sin smag.. jeg spiller stadig wow da jeg ikke slipper det før jeg er nået til lvl 60 og se hvordan det er at spille high-end da jeg ved det afviger meget fra alt andet :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

    Rettet en gang, sidst af jK^ ().

  • Igen som det bliver nævnt er det jo smag og behag.
    Jeg har selv spillet et par mmorpgs igennem de sidste 8 år: UO, EQ1, EQ2, Eve-online, Lineage2, SWG, DAOC og wow(har sikkert glem et eller 2 spil men hvad). WoW er klart den største skuffelse. Ikke for at pisse på wow fans men kæft hvor er det spil alt for trivielt og uden udfordring. Jeg spillede skam på en PvP server. Jeg spillede op til lvl15 uden at dø så stoppede jeg, det var så kedligt. Det meste af tiden følte jeg at jeg spillede et singleplayer spil. Men bevars der er jo masser af folk som spiller det og kan lide det. Selv er jeg begyndt med SWG igen. Glæder mig til de laver kamp systemet om.
    Men det sjoveste spil jeg har spillet er klart UO, ok det var også banebrydne dengang. Det spil var så meget humor og pvp var for griner hehe.
    Fedeste PvP er klart L2. Der kan man nakke folk over alt og man kan ikke se hvad lvl osv de er. Det er en fed ting:)

  • Må sige ja til at UO er et af de fedeste MMORPGs gennem tiderne, hvis ikke 'det' fedeste. Men er nu også faldet pladask overfor WoW.


    Det eneste der var for mig i UO, var at jeg ikke var så glad for Felucca.. Blev altid nakket med min bard, lol, var mere PVE orienteret dengang.. Nu er PvP alt jeg spiller for :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Berleburg jeg er helt på din side angående det bliver trivielt


    Jeg har spillet AO i lige over 3 år men stoppede da jeg ville spille WoW - og jeg må skam nok sige at WoW mangler noget indhold i form af Raids og andre former for quests...


    Men hver sin smag.. jeg spiller stadig wow da jeg ikke slipper det før jeg er nået til lvl 60 og se hvordan det er at spille high-end da jeg ved det afviger meget fra alt andet :)


    Der er selvfølgelig ingen grund til at fortsætte hvis man er kørt surt i det allerede ved lvl 15, men...


    At nå lvl 15 tager ikke lang tid, de første 6 lvls opnår man efter 30-45 mins spil alt efter hvor mange gange man har prøvet den tur ;)


    Men jeg tror de fleste er enige med mig når jeg siger at INGEN har prøvet WoW ved at ha' spillet til lvl 15, svarer til at drikke skummet i toppen af en øl, og så smide den ud med begrundelse at det var sku en sjappet omgang tis...



    Men ret skal være ret, det er sjældent alle er enige, vi skal alle ha' rettet til at være uenige...