overskriften siger vel næsten sig selv.........har kørt lidt med bullguard den var ok men er kun en trial.........så har jeg så kørt med sygate men synes det er som om den laver min explorer langsom når den skal åbne sider.....nogen der kender andre der er gode men gratis

en god men gratis Firewall findes det?
-
-
hvad med zonealarm den er også gratis
-
ja den har jeg osse haft kørt med..........den var faktisk osse ganske ok, meen den lavede noget ged med et program, nu kan jeg bare ikk huske hvilket............kan være det ikk var så vigtigt :]
hvis ikk andre alternativer rykker jeg nok bare tilbage til Zonealarm -
kan være den her version ikke gør det for det er sikkert en nyere version end den du brugte
jeg bruger sygate og den synes jeg virker fint
-
kan osse være det er min explorer der er sat underligt op......men syns bare ikk jeg har oplevet den slags sløvhed førhen
-
Har kørt ZoneAlarm i over 2 år nu ... Ingen problemer! Kan klart anbefales!
-
Sygate skulle være en af de bedste.
Fås i en gratis 'personal' edition.
-
yupper T det er osse den jeg kører med men føler bare min explorer er blevet sååå langsom til og åbne sider
-
Samme her!
Har brugt ZoneAlarm i et par år. Glimrende Firewall. -
Sygate all the way...
-
Tænk og Test har netop haft en Antivirus og Firewall-test i deres blad. Den bedste, gratis, firewall er såmend Sygate (Den kom på 3. pladsen over alle Firewalls)
Zonealarm kom derimod på 3. sidste pladsen (ud af 9 firewalls), både Zonealarm og Sygate fik 3/5 i beskyttelsesevne (men Sygate fik bl.a. 5/5 i ydevne hvor Zonealarm fik 3/5). Ydeevnen betyder hvor godt programmet udnytter PC'ens ressourcer, hvor hurtig den er til at skanne, starte op og lukke ned.