telmore priser

Oprindeligt indlæg af Burger
    Der er mange der stadig ikke har fattet det hedder FRI SMS og ikke GRATIS SMS ..

HeHe... Det er jo det ...

FRI SMS er noget man har på sin private mobil ...

GRATIS SMS er noget man har på sin firma-mobil ...

:))

• *LOL* ja .. Sådan har jeg det også .. Desværre skal firmamobilen afleveres på tirsdag - men hvad, får den jo igen senere ..

Og den private .. Ja hende jeg snakkede med ved TDC Mobil fattede ik ret meget - men havde hun fattet noget, så skulle den sættes på standby .. ;)

*LOL* ja .. Sådan har jeg det også .. Desværre skal firmamobilen afleveres på tirsdag - men hvad, får den jo igen senere ..

Og den private .. Ja hende jeg snakkede med ved TDC Mobil fattede ik ret meget - men havde hun fattet noget, så skulle den sættes på standby .. ;)

Hvad har du lavet ved den siden den skal afleves ? ... Er den kaput ? ...

Jeg har fået samlet begge mine SIM-kort i min 6230, så jeg er meget glad for at jeg kunne smide firma-mobilen ned i en skuffe. Følte mig sgu lidt dum når jeg konstant rendte rundt med to telefoner ... Nu når én mobil-telefon er nok :D

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Jeg har fået samlet begge mine SIM-kort i min 6230, så jeg er meget glad for at jeg kunne smide firma-mobilen ned i en skuffe. Følte mig sgu lidt dum når jeg konstant rendte rundt med to telefoner ... Nu når én mobil-telefon er nok :D

vil gerne overtage den firma mobil så ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

De mener vist de kan bruge den til så meget andet mens jeg er i USA, så må pænt aflevere ..

Men jeg føler mig også ret dum at rende rundt med to telefoner .. Folk tror jo man er tosset .. ;)

Oprindeligt indlæg af Meesalith
    vil gerne overtage den firma mobil så ;)

Det tror jeg sgu ikke at firmaet ville kunne li hvis jeg solgte den. Jeg ejer den jo ikke, så jeg må jo pænt gemme den hvis de engang vil have den igen ...

De mener vist de kan bruge den til så meget andet mens jeg er i USA, så må pænt aflevere ..

Men jeg føler mig også ret dum at rende rundt med to telefoner .. Folk tror jo man er tosset .. ;)

Ah okey ... HeHe ... Kedeligt firma ... :))

Men ja, man føler sig lidt som en tumpe når man griber ud efter en telefon og det er den forkerte ... :O .... Har jeg prøvet at par gange ... og det var på trods af at der jo er vibrator i dem begge ... og meget forskellige ringetoner .... Spøst ... Tror bare ikke mennesket er skabt til at have to ens virkende eletronik-genstande på sig på én gang ... Eller også er det bare mig. *G* :))