• Hey

Ville bare lige hører hvad i andre syns om denne herlige sit-com.. Aftens afsnit var klart det bedste der har været so far, og jeg håber virkelig serien holder samme høje niveau! En anden fed ting er at man knap kan mærke at det er roller de spiller, men man tror det er almindelig hverdag...
    Håber max at der kommer flere sæsoner! :D

Hvad syns i andre?

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Fik kun de sidste 10 minutter med. :( Men en mega fed serie :D

· Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

Oprindeligt indlæg af axasion
    Har ikke set det, men overvejer da at købe det på DVD (til den tid :roller: )

køber det også helt sikkert hvis det kommer på dvd.. har da heldigvis et tv-kort, så jeg kan få det ned på comp :clap:

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

• Tja - jeg synes det er noget af det ringeste jeg har set i den genre. Så er der - IMO - mere guf i Langt fra Las Vegas.
    Men sådan er der så meget - livets pølse er speget. Nogen kan li' det ene - andre noget andet.

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Tja - jeg synes det er noget af det ringeste jeg har set i den genre. Så er der - IMO - mere guf i Langt fra Las Vegas.
    Men sådan er der så meget - livets pølse er speget. Nogen kan li' det ene - andre noget andet.

Kan nu også godt lide LFLV.. Har du kun set de første afsnit eller? for syns der er komme noget mere humor i løbet af serien..

• Klovn er for grineren...Langt fra Las Vegas var også meget godt, men kan godt lide at Klovn er knap så iscenesat. Det er meget mere realistisk, og jeg synes det giver nogle gode grinere.

Det er også en meget fed idé de har fået med at bygge et forholdsvis simpelt manuskript op, uden jokes og med en masse underlige oplevelser som karakterene kommer ud for, og så bygger videre på!

• jeg ved ikke om det er fordi at jeg kun har set de første 4 afsnit (ved ikke hvor mange der er lavet) men jeg synes faktisk ikke det var sjovt overhovedet - det er muligt at det er blevet sjovere, men jeg kan klart bedre lide Shooting Stars (ikke helt samme stil) og så langt fra las vegas....

• Syntes heller ikke at Klovn ligefrem er noget at håbe hurra for. Elskede LFLV, men der er sku langt mellem de store grin i Klovn - IMO

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Det er ok, men heller ikke mere. Bedre end Langt Fra Las Vegas er det trods alt.

Hvis man zapper om på det kan det ses, men hvis man skal til at række ud efter fjernbetjeningen, så tror jeg at jeg springer over. Sådan kan man sige det. 8)

• Hehe - Man kan vist kalde den en ny, alternativ, men sjov komedieserie. Det er ikke en serie man sidder skraldgriner af hvert andet sekund, men man kan sq få sig et godt grin med alle de hverdagsbommerter, Frank Hvam laver :))

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    ikke en favorit det klovn værk... næhh hvis de havde holdt sig til langt fra las vegas 1 så var det klassen :D WOLF og KENNY PARTY KENNY sådan skal det være :)

ja LFLV volume 0 med wulff var genial, det var den bedste sæson...

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT

ja LFLV volume 0 med wulff var genial, det var den bedste sæson...

Ja, det var dengang mænd var mænd og bøsser var noget man skød med, efter mænd der kiggede efter mænd.
    Citat Kenny Neckelmand

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Ja, det var dengang mænd var mænd og bøsser var noget man skød med, efter mænd der kiggede efter mænd.
    Citat Kenny Neckelmand

fed qoute, men fra sæson 3 eller 4

• Er helt med når der sendes Klovn, --> er jo Pjattet med den serie... Hip Hurra og flere afsnit :clap:

At sammenligne den med LFLV er nok ikke meningen fra Crew'ets side, men jo nok svært når det er samme hold der står bag...

Kan nu kun sige Godt gået igen Drenge, Satme godt spillet Frank...