hey overvejer at købe en nintendo ds men ville bare lige hører om der er nogen her inde der har den? og hvad synes i om den?
mvh karse
hey overvejer at købe en nintendo ds men ville bare lige hører om der er nogen her inde der har den? og hvad synes i om den?
mvh karse
Har ikke købt og har ingen intentioner om det.. men har hørt den skodder maks og at SONY PSP skulle owne den..
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Har ikke købt og har ingen intentioner om det.. men har hørt den skodder maks og at SONY PSP skulle owne den..
er ligeglad med PSP da de spil jeg godt kan lide som f.eks. Zelda og super mario ikke kommer til den!
Har spillet på både en Nintendo DS og Sony PSP, og jeg kan sige at PSP´eren er MEGET federe, men hey, vil du have titler som Mario og Zelda så snup den DS´er den er også ok...! Den er bare grim IMO, uhvertfald set i forhold til PSP!
Ville da selv klart vælge Sony PSP.. Nintendo DS er da for klam.. Synes ikk rigtig man kan bruge et touchsreen til noget på en konsol... Og PSP er da 1000 gange federe
Btw. så har Gamereactor lavet diverse artikler om den
http://www.gamereactor.dk/text…affbef&search=Nintendo+DS
QuoteOprindeligt indlæg af SanCheZ
Ville da selv klart vælge Sony PSP.. Nintendo DS er da for klam.. Synes ikk rigtig man kan bruge et touchsreen til noget på en konsol... Og PSP er da 1000 gange federe
Btw. så har Gamereactor lavet diverse artikler om den
http://www.gamereactor.dk/text…affbef&search=Nintendo+DS
det fede ved nintendo ds er så at man kan spille RTS spil på f.eks. er der rygter om at der kommer Red Alert2 til den
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
det fede ved nintendo ds er så at man kan spille RTS spil på f.eks. er der rygter om at der kommer Red Alert2 til den
Jaja, men den er stadig grim
QuoteOprindeligt indlæg af SanCheZ
Jaja, men den er stadig grim
Nu er det jo nok ikke kun DET der tæller...
Btw. ville jeg nok også tage PSP'en
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Nu er det jo nok ikke kun DET der tæller...
Btw. ville jeg nok også tage PSP'en
Jow.. ligesom med alt andet er udseende det eneste der tæller.
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Jow.. ligesom med alt andet er udseende det eneste der tæller.
nÅ, Så skift avatar i en fart
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
nÅ, Så skift avatar i en fart
hehe.. det er jo derfor den er sjov!
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
hehe.. det er jo derfor den er sjov!
Nå okay LOL, troede du mente det
Den er sku svært
Nintedno DS er Pisse Grim Men der er Zelda til!
PSP er der bare Stil over Men ingen Zelda :]
PSP går jo kun efter "stilen"
mens DS går efter klasiskere .. jeg har sku ikke noget imod hvordan den ser ud, jeg har selv en gamecube og en Gameboy Advanced SP i gammel NES stilen.. og ja den er fed.. helt sikkert..
og Nintendo vil helt sikkert sælge max pga deres klasiskere de har på market.. se nu det nye Zelda som kommer til GC, det er så FEDT hehe og ja zelda er nok det fedeste Konsol spil Ever !! dog er FF også min max favorit
Er i dumme? Nintendo DS er da klart den bedste. Jeg har ikke købt den men det gør jeg og det burde i også!!!
Desuden stinker PSP. der er intet godt ved den eller dens spil.
PSP :camp:
Nogle der har et link til denne Sonys PSP? har ikke hørt om den før nu
QuoteOprindeligt indlæg af fubbb
Er i dumme? Nintendo DS er da klart den bedste. Jeg har ikke købt den men det gør jeg og det burde i også!!!
Desuden stinker PSP. der er intet godt ved den eller dens spil.
PSP :camp:
skal vi byen med vores DS? har den ikke endu men det er MUST
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Nogle der har et link til denne Sonys PSP? har ikke hørt om den før nu
http://www.gamespot.com/psp/index.html?tag=gs_head_psp
[Blocked Image: http://www.denai.co.uk/images/psp.jpg]
(Billedet er ikke så bredt så har ikke linket til det) men bentzin skal jo nok rette mig vis det ikke er godtnok:))
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
PSP går jo kun efter "stilen"
mens DS går efter klasiskere .. jeg har sku ikke noget imod hvordan den ser ud,jeg har selv en gamecube og en Gameboy Advanced SP i gammel NES stilen.. og ja den er fed.. helt sikkert..
og Nintendo vil helt sikkert sælge max pga deres klasiskere de har på market.. se nu det nye Zelda som kommer til GC, det er så FEDThehe og ja zelda er nok det fedeste Konsol spil Ever !! dog er FF også min max favorit
Glæder Mig også Extremt Til Zelda 2005 nu har jeg jo fået Resident evil 4
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Glæder Mig også Extremt Til Zelda 2005 nu har jeg jo fået Resident evil 4
how?? jeg venter på det kommer renden ind i buttikken.. så irnger de til mig svin
e det vildt??