Hvilken ny køler til mit 6800GT

• Begge kølere er ganske fornuftige, men hvis det er første gang at du skifter køler på et gfx, vil jeg helt klart anbefale dig at tage Zalmanen....den er noget nemmere at montere.
    ...og ja, du mister alt garanti på dit gfx hvis du skifter køleren.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

• Klart den nederste.... ;)

Du miser alt garanti ja... Meeeeen, hvad man ikke ved, har man ikke ondt af.. Så hvis du er lidt forsigtig og gemmer den originale køler, kan du bare montere denne igen, i tilfælde af, at der skullle ske noget med kortet.. :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• klart den nederste imo er den temmelig god.

det med garentien er et spørgsmål om at passe godt på den orginale køler.

skulle kortet gå i stykker sætter du bare den på igen og sender det til rma.

det er meget få forhandlere der under søger om man har haft den orginale køler af.

• Jeg har også den nederste køler på mit gfx, og den køler det fint... Jeg har bare lige et spg. mht. til montering af den... Skal profilen sidde så man kan "rokke" et par mm i den? Altså ikke op og ned, men til hver side...?

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

Oprindeligt indlæg af TwinX
    Jeg har også den nederste køler på mit gfx, og den køler det fint... Jeg har bare lige et spg. mht. til montering af den... Skal profilen sidde så man kan "rokke" et par mm i den? Altså ikke op og ned, men til hver side...?

det er helt normalt

det er for ikke at presse for hårdt på kærnen ,
    den er jo lidt skrøbelig

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

det er helt normalt

det er for ikke at presse for hårdt på kærnen ,
    den er jo lidt skrøbelig

Oki, fint nok... Overvejede at prøve at stramme den lidt, men ville lige høre, så tror jeg bare jeg la'r vær :)

• du må godt spænde den helt i bund
    se evt monterings film ved zalman

Oprindeligt indlæg af Shika
    kan den køre fast på 5 volt når jeg ikke OC eller skal den op på de 12v ?

Hvis du har et rimeligt airflow behøver du ikke at køre blæseren ved mere end 5v