Installering af ram kun 199.-...

Oprindeligt indlæg af |KLS|

Du kan sg ikke overbevise mig om at computercity gør meget andet end at installere rammene og starter computeren op.. Tvivler på at de kører 6 timers memtest eller lign. efter installation. Imo er det en grotesk pris for en service der tager 30 sekunder selv med en 6 timers memtest... Den passer jo sig selv...

Dette er så min mening og den er ikke understøttet af nogen konkret viden om deres service, men taget ud fra de få erfaringer jeg har med deres uvidende personale... Om de så har nogle top nuch servicemedarbejdere skal jeg lade stå hen i det uvisse...

Nu kan jeg så udtale mig en smule mere kvalificeret end dig, da jeg rent faktisk har arbejdet i foretagenet.

At du har oplevet uvidende salgsfolk, kan jeg godt forstå. De fleste der arbejder der har ikke andet end en studentereksamen og flere er blevet kastet ud i det uden at vide det mindste om computere.

Dog vil jeg våge at påstå at 1) Hvis du har snakket med mig, har du fået kvalificeret hjælp ;) 2) Teknikerne er, de steder jeg har været (århus og østerbro), meget kvalificerede.

Og ang. ramtesten, så nej de kører ikke en 6 timers test, men de kører en test der nok kører en halv time eller så noget... Så det er altså ikke bare at åbne, sætte klodsen i, og lukke igen.

• Lool :D.. I sidder og snakker om, at 300 kr. for udskiftning af CD-drev er okay.. Den anden dag var jeg ved at dø over, at det kostede 75 kr. incl skruer hos Labtech :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af shak
    jeg vil godt gøre det for 198kr, så hvis der er nogle der skal have sadt ram i deres pc, så bare skriv, hvis de skal køre dual koster det dog lidt mer :T

det er for meget
    vil gøre det for 195kr også for dual :))

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Derfor ingen gider handle i ComputerCity, de tager også et gebyr på (mener det er 5%) hvis du vil returnere, det er jo absurd i et land for stort set alle forretninger yder den service der hedder 14 dages returret!!

Oprindeligt indlæg af Mazie

Derfor ingen gider handle i ComputerCity, de tager også et gebyr på (mener det er 5%) hvis du vil returnere, det er jo absurd i et land for stort set alle forretninger yder den service der hedder 14 dages returret!!

Før du begynder at flame dem, så GET YOUR FACTS STRAIGHT!

Faktisk er deres returpolitik rigtig god. Den er nemlig at der er 8 dages fuld returret (UDEN GEBYR), 30 dages fuld ombytningsret. Men hvis du ÅBNER dit produkt skal du betale 5% i gebyr hvis du vil returnere. Og det er altså få der overhovedet tager ting retur der har været åbnet!