Jeg er også tilmeldt

Tweak.dk @ Aktiespil 2005
- GrillRotten
- Lukket
-
-
Husk nu at bruge jeres nick her fra TWEAK ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Husk nu at bruge jeres nick her fra TWEAK ...
Sæ'fø'li' gør alle da det - ellers er det jo ikke til at vide hvem der hvem. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/whistling.gif]:]
-
Er tilmeldt dog har en eller anden nar, taget mit nick, så går under navnet "AH^DK" som jeg bruger på XS.
-
Jeg får bare en hvid side der hvor der burde være lidt indhold.. Hvor ska jeg trykke?
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Jeg får bare en hvid side der hvor der burde være lidt indhold.. Hvor ska jeg trykke?Prøv at logge ind med din bruger ... og så derefter klikke på det link der er her på siden ... Det virkede for mig ... Ved ikke hvorfor den ikke liger tager sig sammen til at vise noget der i midten ...
... Det virkede fint i går ...
Ellers kan du også bare tilmelde dig " TWEAK.DK " (kode 123456) inde under GRUPPESPIL når du er logget ind ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Prøv at logge ind med din bruger ... og så derefter klikke på det link der er her på siden ... Det virkede for mig ... Ved ikke hvorfor den ikke liger tager sig sammen til at vise noget der i midten ...
... Det virkede fint i går ...
Ellers kan du også bare tilmelde dig " TWEAK.DK " (kode 123456) inde under GRUPPESPIL når du er logget ind ...
Ahh okay tænkte nok det var noget med at logge ind, men jeg var så smart at tro at brugernavnet var Tweak.dk @ Aktiespil og ikk kun Tweak.dkNå men jeg er på vej ind så
Min far er spekulant så det ka da være jeg har arvet lidt
Edit: Nå.. Det vil den så heller ikk
Den ka mærke at jeg ender med at vinde, så den lukker mig automatisk ude
-
Ahh okay tænkte nok det var noget med at logge ind, men jeg var så smart at tro at brugernavnet var Tweak.dk @ Aktiespil og ikk kun Tweak.dkNormalt behøver man ikke logge ind for at se tilmelde-siden ... men den er vist spøjs lige nu ... *G*
Nix, kun TWEAK.DK
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Nå men jeg er på vej ind såMin far er spekulant så det ka da være jeg har arvet lidt
HeHe ... Maybe ...
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Edit: Nå.. Det vil den så heller ikkDen ka mærke at jeg ender med at vinde, så den lukker mig automatisk ude
[/quote]
Hm ... Den er gået helt i no-na ?
-
Ja det er ikk IE der fucker up.. FF ka heller ikk finde ud af det
Den ka ikk li mig
Fungerer jeres totalt finno eller hvad?
-
Også meldt til nu. Har ingen anelse om hvordan det fungerer, så det skal nok gå godt
KarGa, prøv at tryk på Tilmelding igen. Gjorde jeg.
EDIT: Pis, man kan jo ikke købe noget nu. Trist
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
KarGa, prøv at tryk på Tilmelding igen. Gjorde jeg.
Ja har fundet ud af det nuHar også købt godt igennem
QuoteEDIT: Pis, man kan jo ikke købe noget nu. Trist
Ja Børsen er lukket, men de åbner jo igen imorn -
Herligt! ;D
Hva, købt? Hvad mener du? . Hmm, noget med det der, bestilte handler?
Kan ikke helt gennemskue det -
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Herligt! ;DHva, købt? Hvad mener du? . Hmm, noget med det der, bestilte handler?
Kan ikke helt gennemskue det
Jeg har bestilt en masse handler, bl.a. 6k i Greentech til når Børsen åbner imorn tidlig
De har ligget stille et stykke tid, så jeg håber jeg ka få et afkast på nogle ører.. Ellers bliver jeg en fattig gamblerMen på den anden side, det er ikk mine penge
Edit: Uhh den 2. præmie ville jeg nu gerne have mine fingre i
Altså ikk at jeg ville opgive bilen når jeg vinder, men HP's lille pakke ser nu dejligud
Damn hvor ka man blive kæphøj her på de sene aftentimer
-
Okay
Må prøve mig lidt frem -
Tror nok min taktik bliver ikke at købe noget
og i andre så får så stort tab jeg ryger til tops
-
Damn hvor ka man blive kæphøj her på de sene aftentimerSene aftentimer?? Klokken 20.30?? Du går måske normalt i seng klokken 20, eller hvad?
Jeg deltager desværre ikke .. Vil ikke være i stand til at handle når Børsen er åben, og vil sikkert glemme at logge ind og sætte dem i kø .. Så jeg vil lade en anden vinde .. *G*
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Sene aftentimer?? Klokken 20.30?? Du går måske normalt i seng klokken 20, eller hvad?
Jeg deltager desværre ikke .. Vil ikke være i stand til at handle når Børsen er åben, og vil sikkert glemme at logge ind og sætte dem i kø .. Så jeg vil lade en anden vinde .. *G*
Tænkte nok der ville være en, der lige skulle kommentere detMente nu også bare at jeg generelt bare er meget kæphøj og rapkæftet
Hva har i købt? Jeg har imorn tidlig omkring 10.000 tilbage af de 500.000 man starter med
Jeg har satset lidt rundt omkring
-
Har ikke købt specielt meget.
10 i Lundbeck A/S
100 Greentech
5 Parken Sport og Entertainment - Man er vel fck fan -
Tilmeldt.
-
Et lille råd her til dem der ikke har handlet før :
Det nytter ikke noget at lave handler i 5-10.000 ad gangen. Du taber for meget i kurtage i forhold til den gevinst du kan score ved en stigning.
Sidste år lavede jeg handler af 100.000 og minimum 30.000.
og så lige en klassiker fra Hentons børsmæglerselskab :
Hellere ude af et dalende marked end inde i et stigende. !!