Tweak.dk @ Aktiespil 2005

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Er det bare mig der har misforstået noget eller er det c-k?
    Ja han har da valgt et uheldigt navn men det er da også trælst at starte forfra. Er vi virkelig så sarte at vi ikke kan klare at han hedder elskermedheste? Det er vel kun os der kan se at han er med i tweak.dk spillet.

Det er ikke første gang han laver det nummer - derudover så er det Grill der sætter dagsorden, da det er ham der har inviteret os andre til tweak-puljen. Så længere er den ikke. Hvis man ikke kan finde ud af at lave sit navn efter de enkle foreskrifter der er sagt på forhån. Tja !

Edit: godt nok noget banke-b. med de aktier, jeg rutchede godt nedad. :(

• lol nice har ikke kigget på det i 2uger :P

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Rettet 2 gange, sidst af Karse ().

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Det er ikke første gang han laver det nummer - derudover så er det Grill der sætter dagsorden, da det er ham der har inviteret os andre til tweak-puljen. Så længere er den ikke. Hvis man ikke kan finde ud af at lave sit navn efter de enkle foreskrifter der er sagt på forhån. Tja !

Edit: godt nok noget banke-b. med de aktier, jeg rutchede godt nedad. :(

ikke første gang? hvad snakker du om? btw. tud lidt mere :D

Oprindeligt indlæg af c-k

ikke første gang? hvad snakker du om? btw. tud lidt mere :D

Du havde også det der totalt syge nickname, da jeg lavede en håndboldmanager EM-pulje.
    Brug de "små" - hvis du har nogen. Man bruger da kun sådan et navn, hvis man er ude på ballade eller hvis man er syg oven i hovedet. :rolleyes:
    Det kan da ikke være så svært, at rette sig efter nogle meget enkle regler. Jøsses. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/tetine.gif]

• Så synger spillet på sidste vers. Spillet slutter - som jo alle ved - i dag. :)
    Og der vist ingen tvivl om hvem der løber med sejren og æren.
    Tilykke med det - champ ! [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/appl.gif]

For mit eget vedkommende - ja så nåede jeg lige op på plus, her til sidst. 8) [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/27.gif]

Nå her er så stillingen ca. kl. 16.30 - tak for kampen "fellow tweakers" ;) - [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/emote_dnrules.gif]

• 8o Det var jo mig!
    Var slet ikke klar over det sluttede idag og har faktisk ikke været derinde i lang tid..

Meeeen...
    Jeg vil da gerne sige tak til gud, min familie og selvfølgelig alle mine fans. DET ER JER JEG GØR DET HER FOR!

Mon de sender en volvo med posten?

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    8o Det var jo mig!
    Var slet ikke klar over det sluttede idag og har faktisk ikke været derinde i lang tid..

Meeeen...
    Jeg vil da gerne sige tak til gud, min familie og selvfølgelig alle mine fans. DET ER JER JEG GØR DET HER FOR!

Mon de sender en volvo med posten ?

Du kan da altid håbe, at der også er præmier i puljerne. :))

Oprindeligt indlæg af c-k
    jaja... surt man var for god til at være med i jeres pulje :P sluttede med +7.0% :))

Tåbe - burde fjerne sådan et latterligt indlæg. Men la' det stå, så andre kan se det.

Lige for 4. el. 5. gang i denne tråd:
    Dem som ikke kan finde ud af de simple regler vedr. tilmelding til puljen, som Grill startede med at fortælle. Tja - de ku' ik' være med. Rimelig enkelt !!
    Utroligt du bliver ved med at provokere. Men det siger jo en hel om, hvad du er for en person. :roller:

• Hvad fanden pisser dig af? Det faktum at han havde et 10 x så stort afkast som dig, eller?

Og jaja, jeg kender godt historien om det skod nick.

Når vi alligevel er igang med personlige angreb, så synes jeg at dit post fortæller en hel del bare om din person end hans.

Det kunne jo anses for at være en lile joke?! :lame:

• hmm, der skal godt nok ikke meget til at pisse dig af hva'? kan du nu ikke engang tag lidt gas' pff... tamt nok :roller:

• Fint nok - hyg du dig bare med din bon-kammerat - i passer jo meget godt sammen.
    Og ja helt klart, at jeg går "vildt" meget op i hvem der har hvor meget afkast. :roller: Jøsses for et griner' argument at fyre af.
    Det det handler om er, at knægten bliver ved og ved - med at provokere og vil ikke lytte.
    Tydeligt - at han ikke kan se længere end til sin egen navle. Og jeg er ikke den enste der har den opfattelse, sku' jeg lige hilse og sige.
    Slut herfra ! Gider ikke bruge mere tid på sådan en gang bavl.
    Kontakter lige Grill og fortæller ham, at jeg har lukket tråden. Spillet er jo slut. EOD !