Godt År

• Her i 2005 sker der rigtig mange ting inden for IT Verdenen, Playstation 3 skulle komme samt Xbox 2 med vilde Grafik kerner der skulle overgå alt inden for consol verdenen, Endda Nintendo skal jo også følge med så gad vide hvad deres skullle hedde i år hvis det bliver til noget, men så er det jo næsten lige som at have en PC da grafikken får et kæmpe skub på en consol:) De bliver jo så vildt hurtige de maskiner at det næsten kunne være lige meget om man har en PC eller en consol hvis man kun er til spil da de visuelt nok er meget hen efter det samme.
    Nvidia og ATI HAr virkelig travlt med at udvikle super 3d kort heletiden, så inden man ser sig om har de lavet et nyt og vildere 3d kort selv om man lige har købt det vildeste: Men det er kun godt selvfølgelig men spillende bliver jo også mere og mere Flotte og mere krævende så det er vel også ok. Det hele går bare ultra stærkt inden for PC nu om dage :)

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

• Jeg kan ikke se hvad der er galt i at skrive sådan en Tread, det er jo Off Topic Vi taler om og så vidt jeg ved var der jo ikke noget inden for Consolerne sidste år!! Men generalt herinde er der mange Treads der ikke har noget budskab, så jeg kan ikke se hvad der er galt i dette jeg skriver ?( Men Ok Det er da helt ok men folk er jo heller ikke tvunget til at læse Sådanne TREADS. Overskriften hentyder på hvad man vil skrive :) Det er Helt ok Then :)

I Never Saw A Wild Bird Felt Sorry For Its Self! :dots:

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Jeg kan ikke se hvad der er galt i at skrive sådan en Tread, det er jo Off Topic Vi taler om og så vidt jeg ved var der jo ikke noget inden for Consolerne sidste år!! Men generalt herinde er der mange Treads der ikke har noget budskab, så jeg kan ikke se hvad der er galt i dette jeg skriver ?( Men Ok Det er da helt ok men folk er jo heller ikke tvunget til at læse Sådanne TREADS. Overskriften hentyder på hvad man vil skrive :) Det er Helt ok Then :)

I Never Saw A Wild Bird Felt Sorry For Its Self! :dots:

Det er rigtigt at det er i OT du skriver. Men emnet handler da en del om SW og HW. Derudover så er det da ikke andet, end en konstatering fra din side. Og hvad kan vi så bruge det til ?
    Det eneste den lægger op til, er at der kommer nogle ikke særlige brugbare indlæg. :roller:
    Samtidig siger din overskrift ikke en dyt, om noget som helst. Den lever ihf. ikke op til de retningslinjer, som der står skrevet i vores Sticky.
    Så mit råd er: Læs Vigtig/sticky igennem og tænk dig godt om inden du poster dine indlæg. Bare et lille hint !

• Så så allesammen - Er I ikke en anelse hårde nu ?( ;)

Jeg vil da give ham ret i at 2005 er et år hvor der sker en del fremskridt - Ja ja, bevares, det gør der jo hvert år, men det hører ikke til sædvanlighederne at konsollerne når op omkring computer-stadiet :)

Og emnet er lægger da meget logisk op til en snak om hvad der vil komme i 2005, så kan man jo passende snakke om: hvad man personligt glæder sig til, hvad man synes om de forskellige ting der kommer/sker, hvad der skete der andre år eller sker næste år - mulighederne er mange. Og kan man ikke lide emnet, så kan man jo bare smutte videre til et nyt emne. :)

Overskriften passer da meget godt - Den hedder et Godt år" fordi trådens forfatter synes at 2005 er et godt år - mere enkelt kan det vel ikke blive ? :)

Synes ikke det er fair at nedgøre en tråd som IMO. har et klart budskab. Der behøves jo ikke være inkluderet et direkte spørgsmål, før en tråd er berettiget. Såå - "take a chill pill" allesammen ;)

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Det er rigtigt at det er i OT du skriver. Men emnet handler da en del om SW og HW. Derudover så er det da ikke andet, end en konstatering fra din side. Og hvad kan vi så bruge det til ?
    Det eneste den lægger op til, er at der kommer nogle ikke særlige brugbare indlæg. :roller:
    Samtidig siger din overskrift ikke en dyt, om noget som helst. Den lever ihf. ikke op til de retningslinjer, som der står skrevet i vores Sticky.
    Så mit råd er: Læs Vigtig/sticky igennem og tænk dig godt om inden du poster dine indlæg. Bare et lille hint !

Hvem har p***** på din sukkermad?? :))

Anyways, personligt glæder jeg mig da til at at PS3 og XboX2 kommer... men de er nok DYRE så personligt venter jeg til ca. et halvt-helt år efter udgivelsen før jeg lægger pengene i sony/microblød :D

• Jeg siger da lige tak for din opbakning, der er jo ikke noget ondt i at poste lidt, og det var jo de storer fremskridt inden for consollernes verden, der har fået et kæmpe spring :) Andet var der ikke i at poste men jeg skal da nok lade vær med at poste noget som folk åbentbart finder ondsvagt :)
    Vær sin smag og interesse, og det er jo ikke alle der læser alt inden for consollernes verden gutter :) Men nok om det jeg har fået et par klaps, så det er modtaget og vil ikke gentage det i andre indlæg :)

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

• Bentzin - Køl ned bassemand!

Du ER ikke den vigtigste person i verden...

Jeg glæder mig sq også til de nye konsoller kommer, det bliver nice med konsol grafik spækket med AA og AF, og med Farcry grafik...!

Holder mig dog stadig til pc´en, den er sjovere imo, selv om jeg da har en PS2 stående...Man skal da kunne spille GTA San Andreas...! :-)

• Ang. trådnavn, så står der følgende i Sticky'n:

Ved at lave et relevant trådnavn opnår du hurtigere svar og hjælp. Du vil derfor "tiltrække" dem med interessen og viden for emnet, ind på din tråd med det samme.

Intetsigende trådnavne er et irritationsmoment for andre brugere og vil udover længere svartid også gøre at folk har en dårligere indstilling til din tråd.

Og "Godt år" er ikke ligefrem noget sigende trådnavn ! - Godt år i hvilken henseende ? For cyklister eller folk med angstneuroser ? [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif]

Det med irritationsmomentet - er da vist ret tydeligt lige i denne her sammenhæng.

Til SeePee: :roller: [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif]

Jeg siger da lige tak for din opbakning, der er jo ikke noget ondt i at poste lidt, og det var jo de storer fremskridt inden for consollernes verden, der har fået et kæmpe spring :) Andet var der ikke i at poste men jeg skal da nok lade vær med at poste noget som folk åbentbart finder ondsvagt :)
    Vær sin smag og interesse, og det er jo ikke alle der læser alt inden for consollernes verden gutter :) Men nok om det jeg har fået et par klaps, så det er modtaget og vil ikke gentage det i andre indlæg :)

Synes ik det er åndsvagt...Det er sgu et fedt år for nørder som os, det er det som sådan også hvert år. Men i år sker der VIRKELIG noget...!

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Bentzin - Køl ned bassemand!

Du ER ikke den vigtigste person i verden...

OMG - du bliver ved. Stop dine tåbelige bemærkninger om mit virke som moderator i trådene. Som jeg skrev til dig i en PM i dag: Hvis du har noget at klage over, så gør det over PM el. send en report. Fremover så bli'r sådanne indlæg fjernet. Da de ikke hører til, på det her plan. Tak !

Jeg siger da lige tak for din opbakning, der er jo ikke noget ondt i at poste lidt, og det var jo de storer fremskridt inden for consollernes verden, der har fået et kæmpe spring :) Andet var der ikke i at poste men jeg skal da nok lade vær med at poste noget som folk åbentbart finder ondsvagt :)

Det var nu ikke for at gi' dig nogle klaps, at jeg har henvist til trådens navn. Mere ment som et hint. Men det er så blevet tolket som noget andet. :rolleyes:
    En anden gang, så skulle du måske være lidt mere konkret, hvis det som jeg tolker det, handler om konsollens placering på markedet.
    Lukker tråden så vi undgår mere mudder og tåbelige kommentarer. Håber det er okay med dig. Ellers så send en PM.