QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Nemlig Kimi er også min favoritThe icemann
det var lige dig jeg tænkte på
Nemlig Kimi er også min favoritThe icemann
hvad tid kører de præist?
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Hehe ja det er deraf jeg har mit nick name
Simonthk > 03.55 fra TV2 Zulu og pole starter 03.25
Hehe ja det er deraf jeg har mit nick name
Simonthk > 03.55 fra TV2 Zulu og pole starter 03.25
AAARGH dejligt at jeg ikke er den eneste der tror på Kimi.
Tror nu også Fischichella får en god sæson men jeg er til Raikonnen og mclaren all the way...
Ville godt nok hellere have et McLaren hold uden Montoya...
er også Fischichella fan fra dengang han kørte Jordan (lad ham vinde).
Eller lad der bare ske noget nyt og spændene end ham den lille i den røde bil!
QuoteOprindeligt indlæg af Simonthk
er også Fischichella fan fra dengang han kørte Jordan(lad ham vinde).
Eller lad der bare ske noget nyt og spændene end ham den lille i den røde bil!
Jeg syntes nu også sidste år var spændende nok selvom schumacher som regel tog 1. pladsen. Der var jo god kamp om de andre placeringer.
Meen det bliver nu sjovt at se hvad ferrari (og alle de andre) kan med de nye restriktioner. Tror de får lidt mere udfordring i år.. De havde jo også den fordel at deres største trussel var fuldstændig forfulgt af uheld og motorer der kogte over sidste år.
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
AAARGH dejligt at jeg ikke er den eneste der tror på Kimi.
Tror nu også Fischichella får en god sæson men jeg er til Raikonnen og mclaren all the way...
Ville godt nok hellere have et McLaren hold uden Montoya...
Ja Fishichella er en go gammel kører, ligesom Jarno Trulli som jeg også hepper lidt på
Jeg tror ikke at michael står så stærkt i år, i forehold til sidste år, grundet den nye 05 racer, håber sku heller ikke han vinder igen i år...
Ja Fishichella er en go gammel kører, ligesom Jarno Trulli som jeg også hepper lidt på
Jeg tror ikke at michael står så stærkt i år, i forehold til sidste år, grundet den nye 05 racer, håber sku heller ikke han vinder igen i år...
Som sædvanlig kører ferrari de første løb i en opdateret udgave af deres bil fra sidste år (så den passer til de nye regler). Går nok en måned eller to før 2005 raceren kommer i brug.
Nu er grunden til at de "små" for lov til at komme lidt foran, jo nok den at de store vil spare sig lidt til løbet eftersom de skal bruge de samme dæk.....de kan jo altid komme op.
Det bliver uden tvivl mclarens år i år..
Men det sagde jeg selvfølgelig også sidste år imens jeg græd hver gang deres motor sprang i luften..
Er bare lidt ærgeligt at de har hyret ham fjolset til Montoya. Hvis der er nogen der kan ødelægge det for hele holdet er det da ham.. Føj for den lede.
hvorfor dog det? montoya kørte da en flot season sidste år...?
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
hvorfor dog det? montoya kørte da en flot season sidste år...?
Montoya er en idiot. Han er total ligeglad med om han kører hans egen hold kammerat og ham selv af banen hvis der er en lille chance for at han kan vinde lidt tid.. Eller en lille chance for at det kan gå ud over michael schumacher.
Sikke et løb...
Schumi ude efter et lille puf med Heidfeld...
Men rart at se en ny vinder..
Var vist også kun anden gang han vandt ikke?
Var det ikke han der vandt i Monaco sidste år også?
QuoteOprindeligt indlæg af Bubbi
Sikke et løb...
Schumi ude efter et lille puf med Heidfeld...
Men rart at se en ny vinder..
Var vist også kun anden gang han vandt ikke?
Var det ikke han der vandt i Monaco sidste år også?
Nej det var Trulli der vandt i monaco
sikker et løb fedt at se så mange nye i toppen.
men hvad tænkte Schumi dog på
han kørte vist og sov lidt
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
sikker et løb fedt at se så mange nye i toppen.
men hvad tænkte Schumi dog på
han kørte vist og sov lidt
Han kørte som et svin. Han ligger tit på grænsen mellem skarp og svinsk kørsel.
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Han kørte som et svin. Han ligger tit på grænsen mellem skarp og svinsk kørsel.
hehe
tror faktisk bare han skulle have bremset og ladet den bmw komme forbi for han ville ikke være kommet rundt i svinget med den fart.
Montoya er en idiot. Han er total ligeglad med om han kører hans egen hold kammerat og ham selv af banen hvis der er en lille chance for at han kan vinde lidt tid.. Eller en lille chance for at det kan gå ud over michael schumacher.
Det var da en latterlig kommentar... Det kan da godt være at montoya ikke var vellidt hos BMW men var ralf det? Ralf og montoya hader hinanden og så hinden som konkurenter og ikke team kolegaer
Det var da en latterlig kommentar... Det kan da godt være at montoya ikke var vellidt hos BMW men var ralf det? Ralf og montoya hader hinanden og så hinden som konkurenter og ikke team kolegaer
nu er F1 jo jo heldig vis ikke en kunkorance om hvem der er flinkest.
for at vinde i det game skal man være lidt egoistisk
har aldrig set en vinde wm ved at give plads til de andre.
montoya er en god køre når det hele går hans vej.
men lad os nu se om han kan kan klare sig.
hvad ralf angår hmmm han er da ok men han er intet i forhold til storebroder , det tror han bare han er.
syndes det var flot kørt af fisichella men ikke mindst rigtig flot kørt af alonso fra 13 til 3 pladsen og barrichello fra 11 til 2 pladsen 8o..rigtig god start
men nu får vi af se hva der sker nå ferrari kommer med deres 2005 racer
btw. synes også de nye regler gør det lidt mer spændende.
Tør dine øjne og face the facts.. Montoya er en nar.
Han hader alle der hedder noget med Schumacher.
Hver gang noget går imod ham hyler han om at det er Michael Schumachers skyld. Når han så banker op i Schumachers ferrari, mens de kører formation, og sender ham ud af monaco's grand prix er der ingen brok.
Montoya har tydeligvis ikke helt forstået den regel der hedder "give room to race" (havde schumacher godt nok heller ikke lige i denne weekend).