Jeg elsker HOL.dk

Oprindeligt indlæg af Teffer

jeg har selv været på hol.dk.. har stadigvæk en bruger men kan IMO ikke finde rundt der inde..så ved at være lang tid siden jeg har været der..

btw Sanchez er du ikke halv hurtig på aftrækkeren efter den tråd inde på hol blev oprettet?

Måske.. Gik bare derind og så var den lige kommet :))

• Hey Tweakers..

Lad mig da lige starte med at sige dette indlæg kun er skrevet med et smil på læben, og absolut ikke er et forsøg på mudderkastning og tilsvining. Vil da blot komme med min opfattelse af tingene.

Har aktiv bruger af Hol.dk i 2-3 år nu, og det er jeg sådan set godt tilfreds med. Jeg kan kun give jer ret i at der er meget spam, mange idioter og sådan derinde, men det er altså også efterhånden et ret stort fora, hvor sådan noget er svært at undgå. Jeg har efterhånden mange gange fået hjælp derinde når der har været computer relaterede problemer, og jeg mener helt sikker der er et højt niveau af kompentance derinde. Jeg ved godt der også er folk som ikke aner hvad de snakker om, men sådan er det vel bare.
    Personligt kan jeg godt bare tage idiotiske posts og spam tråde med et smil. Et eller andet sted har jeg vel bare ondt af de folk. Jeg synes ikke tweaks forum er lettere at finde rundt på tværtimod, men det er måske en vanesag. Jeg synes heller ikke animerede smileys og sådan nogle ting er specielt fedt, igen nok en smagssag. Men jeg synes da det er fint hvis i synes tweak er det bedste, så er der mere plads på hol.dk til os der ønsker at benytte servicen. Synes egentlig bare det er for let at generalisere og "svine" andre, uden at rigtigt kende til det.

Men vi kan godt blive enige om at de to sider er forskellige, og det er vel fint at vi ikke synes det samme. Blev bare lige nødt til at skrive min mening efter at have læst tråden.

Godaften

• Mener skam ikke at alle på HOL er spammere og brokkehoveder, men syns bare at der er nogen ret underholdende tråde, hvor folk sviner hinanden på en MEGET barnlig måde, og over nogen ting der fuldstændig ligegyldige.. Og næsten alle tråde jeg læste om den bærbare var ødelagt af det.. Og syns det var lidt tragikomisk til sidst..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Glemmer aldrig HOL :D...

En dag kiggede jeg lige, og en havde problemer; han havde en OCet P4, et 6800GT, 1GB ram og en Q-tech 350W PSU..
    Under bench og spil gik den tit ned..

Jeg skrev selvfølgelig, at det var PSU... Men det var der andre holere som modsatte sig :D.. Så kom de med alle mulige beregninger, som viste, at 350W var ALT nok! ROFL Siger jeg bar :T

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Nye maskiner ? Hvad mener du helt præcist med det ? :rolleyes: - Der kommer vel hele tiden nye maskiner? :boxed:

Måske skulle du lige beskrive det du mener lidt bedre, samt fortælle hvor du egentlig har læst/hørt det...

øhhh hvofor skulle jeg dog det, det er vel nok jeg forklare dette ikke er stedet at spørge, da det vil brige tråden over i et andet topic :dance:

Skal det skæres ud i pap, kommer alvisio og sonoma, den sidste også kaldet centrino 2 i folke munde!

Er det nok svar på dig ;)

Ja, alvisio er kommet, men vi har ikke set alt fra den p.t.

Længe leve google:

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4932

http://blogs.pcworld.com/staffblog/archives/000468.html

http://www.itnetcentral.com/pc…03&leveli=0&info=PC+World

bare en kort søgning. Grunden til jeg smed SÅ kort et svar tildligere, havde jeg vist forklaret ikke.

• Nu skal vi også passe på, at det ikke går hen og bliver personligt. Jeg har i tidens løb oprettet enkelte tråde på Hol.dk og IKKE en eneste har jeg fået noget positivt ud af, og det er på dette grundlag jeg skrev mit indlæg.

Det er ikke et spørgsmål om at man kun kan skrive på et fora, da jeg bestemt synes at man kan få gode debatter på både Tweak.dk, Tweakup.dk og overclocking.dk..... men jeg har (ligesom mange andre) en trist erfaring med indlæg fra Hol.dk

• Hvorfor bli'r du så ved med ? Hvis der var hold i det du sagde, så burde du ha' ignoreret Mikkel's indlæg !
    Noget andet er - prøv at droppe din noget sarkastiske og bedrevidende attitude.

Oprindeligt indlæg af freehelp
    Som regl opnår man en seriøst og besvarende indlæg når man tiltaler andre som man selv ønsker at blive tiltalt.
    Alle, der i blandt undertegnet har sine fejl, men det er jo disse fejl man skal lære af :D

Den gavner ihf. ikke en fornuftig dialog. På forhånd tak.

• Jeg vil godt lige opfordre alle Tweak'ere til at undlade, at poste provokationstråde på hol.dk.

De dersens Tweak versus hol krige, som heldigvis sjældent dukker op, er altså ikke andet end spild af tid.

Der er sikkert nogle som elsker at være på hol, ligesom der er nogle, som elsker Tweak.
    Fred være med det. Der er ingen grund til at genere dem.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Hvorfor bli'r du så ved med ? Hvis der var hold i det du sagde, så burde du ha' ignoreret Mikkel's indlæg !
    Noget andet er - prøv at droppe din noget sarkastiske og bedrevidende attitude.

Den gavner ihf. ikke en fornuftig dialog. På forhånd tak.

Hvad snakker du om????

Jeg startede da med at sige jeg ikke ville spamme denne tråd med support omkring laptops! Så beder en bruger mig uddybe hvilket jeg så gør.

Hvad du mener med HOLD i det jeg siger, bør du vist uddybe en smule. Utroligt så mavesur du konstant er herinde 8o

• Er sørme ikke mavesur (underlig negativ bemærkning) - udfører bare det, som jeg er blevet bedt om. Hvis du absolut vil ha' uddybet mere, så foregår det over PM. Da det jo også efter din opfattelse, ikke skal blive OT.
    Så ikke flere kommentarer om dette her i tråden. Tak !

Oprindeligt indlæg af Djake
    Tweak.dk er nu ikke meget bedre :roller:

Tweak er da bedre end HOL...

kan godt være at man ser noget her som ligner hol...

men dog ikke meget...

HOL er meget værre.. MEGET!

• Synes ikke helt man kan konkludere det sådan. Hver site har sin egen charme og irritationsmomenter.

Tager man et site som eksperten.dk, som har formået at smadre deres kanon koncept med tilføjelse af karma funktionen, kan man kun sige ak ak. :(

Men som sagt synes jeg det er svært at tage parti for det ene eller andet site. Man opholder sig der hvor man har det bedst. Mener man HOL er spild af tid, tja hvorfor så tilbringe tid derinde!?

Tidligere kom jeg ikke på tweak - men synes her befinder sig ganske fine typer, og tweak er helt sikkert et sted man kan få en god potion viden indenbords :clap:

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg vil godt lige opfordre alle Tweak'ere til at undlade, at poste provokationstråde på hol.dk.

De dersens Tweak versus hol krige, som heldigvis sjældent dukker op, er altså ikke andet end spild af tid.

Der er sikkert nogle som elsker at være på hol, ligesom der er nogle, som elsker Tweak.
    Fred være med det. Der er ingen grund til at genere dem.

Synes jeg er meget fornuftigt sagt. Opfordrer også til, at vi ikke fremover laver lignende tråde.
    Mener også vi skal stoppe her. Der bør være mere fornuftige ting at skrive om - end at latterliggøre andre fora.
    Lukker tråden. Hvis der er nogen spørgsmål vedr. dette, så skriv en PM.