Hej. Nu har jeg gennemført spillet, men der er stadig ikke lukket op for Wide Bodykits.
Hvordan gør man det?
Hvilken bil er den bedste at opgradere?
Hej. Nu har jeg gennemført spillet, men der er stadig ikke lukket op for Wide Bodykits.
Hvordan gør man det?
Hvilken bil er den bedste at opgradere?
Du skal køre et vist antal outruns i træk på lvl 5 før du får wide body kit, så får du en sms/besked af den person du har kørt imod at han/hun kender en som har noget specielt til bilen og det er så et wide body kit...
Den hurtigste bil i spillet, fuldt opgraderet er i øvrigt en Hyundai Tiburon, skarpt efterfulgt af Toyota Celica
QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C
Den hurtigste bil i spillet, fuldt opgraderet er i øvrigt en Hyundai Tiburon, skarpt efterfulgt af Toyota Celica
ja og det er fandme for dårligt supra burde være bedre..
Har slet ikke testet hvilke biler der er bedst men har faktisk Hyundai Coupé/tiburon så det er vel meget heldigt, og den er faktisk ret hurtig den kører fra alt! Det er så nemt at vinde ourtuns på motorvejen hehe
den er så indstillet til street x så den accelerer hurtigt, det har jeg ihvertfald fået indtrykket af..... men skriv da lige når du får det til at virke Recruit....
Supra er ikke en fed bil
Her har jeg gået og regnede med at det var Skylinen der var det bedste :] :] :]
Jeg skal nok give lyd fra mig når jeg når så langt igen....
Har været nødt til at starte forfra......
QuoteOprindeligt indlæg af Asus3
Supra er ikke en fed bil
Jaeh, det er jo smag og behag
Generelt skal du også i alle løbs-modes sætte din transmission, helt imod Acceleration. Alt andet kan ikke betale sig
QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C
Faktisk er den hurtigste bil Ford Mustang GT, hvis man taler om Tophastighed (i fuld opgradering
Kilde: http://db.gamefaqs.com/console…derground_2_car_specs.txt
Så fik jeg endelig et Wide Bodykit.....
Hvorfor kan jeg ikke sætte flere billeder ind i sammen tråd?
Det sidste....
Hvordan laver du det der showmode nærmest?
Gad jeg godt vide.
Men nice øse da.
Jeg har bare taget screenshot inden i garage menuen...