cs.. lagg?

• tja.. jeg må jo have det okay sat op..
    for det er jo kun på NOGLE servere jeg lagger..
    men ved ikke lige helt hvad der er at sætte op..

• Det er jo klart at det lagger mere på servere i Frankrig end på servere i Danmark.

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Det havde jeg da for 1 år siden, det gik da fint nok, min ping var på 15 - 40 på JubiiGames

Det er fuldstændig umuligt at et 56k modem kan modtage så meget data at du har ping 15.

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Det er jo klart at det lagger mere på servere i Frankrig end på servere i Danmark.

Det er fuldstændig umuligt at et 56k modem kan modtage så meget data at du har ping 15.

Nemlig, men det er det ZobiaZ ikke vil indse :D

• Hulefanden..
    jeg gentager mig selv atter engang for din skyld, men hør nu godt efter denne gang:
    Jeg har aldrig sagt at en 56-forbindelse sagtens kunne køre cs, men jeg har sagt at hvis man har 512 ligesom jeg har, så SKAL den kunne køre cs uden problemer, hvilket den også gør, bortset fra denne server som det hele drejer sig om, hvor jeg nu ligepludselig er begyndt at lagge med ping oppe på 120 nogle dage..
    Fik du den..?

• hvis jeg lagger det samme på de servere hver gang er det jo fint nok.. men hvis det den ene dag lagger på 120 ping og den anden 50 ping, så kan det jo ikke være min forbindelse den er gal med..
    så ville jeg jo lagge 120 hele tiden..?

• hvis du nu er meget smart kunne du jo opgradere din forbindelse til en SDSL istedet for ADSL og så skal du se ping der er lav :D jeg køre 512 SDSL og kan på de fleste danske servere køre ca. 3-15 i ping og hvis de gamles comp osse er på nettet smider jeg max 25 ping :D det skal lige siges at dine rates osse skal passe til din forbindelse og din computer.... standart rate på en ADSL 512 forbindelse burde være omkring 25000 med en updaterate og cmdrate på ca. 45 eller 101 hvor du med en SDSL forbindelse kan køre standart rates uden lag :D se det er dejligt :D håber du kan lære noget af det jeg har skrevet :D GL med det :D

• hmm..
    regner ikke med at skifte forbindelse lige foreløbi..
    men mener bare at den helst skulle kunne tage det, hvis jeg har 512..
    for min ping er jo iorden på andre servere(danske for eks.) men bare ikke på alle..
    det er dem med superhero eller war3-mode jeg mest er på..

• har du trødløst næt???

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Hvor mange af jer der har skrevet har egentlig spillet cs i længere tid?? :D Ikke mange af jer lyder det til.

Men først: Hvem er din ISP??

Har du sat dine rates?? Altså:

cl_updaterate 101
    cl_cmdrate 101
    rate 25000
    cl_rate 9999

Ovenstående plejer at være gode at gå ud fra, derefter kan det tilpasses til netop det internet man har.

• Hey hulefanden..
    Skal nok selv oplyse hvad jeg vil oplyse om mig selv her på nettet.. !
    Behøver ikke lige at have dig til at gøre det..

Oprindeligt indlæg af ZobiaZ
    Hey hulefanden..
    Skal nok selv oplyse hvad jeg vil oplyse om mig selv her på nettet.. !
    Behøver ikke lige at have dig til at gøre det..

Hm.. Du var ofline og da jeg kender dig privat tænkte jeg ikke det kunne gernere dig.. da de andre så kunne svare ud fra de oplysningere som jeg gav, så du kunne komme det nærmere på enden på problemet.

Husk at bruge EDIT: Ellers begynder alle at fucke på dig.

EDIT: Oplyste jeg noget som var løgn? ;)