cs.. lagg?

• Fatter ikke hvorfor jeg lagger inde på en server når min ven der bor i samme område og har den samme forbindelse ikke lagger på samme server.

Har ikke virus.. har også ad-aware til at nakke spy-ware og noget af det andet skidt..

Oprindeligt indlæg af ZobiaZ
    Fatter ikke hvorfor jeg lagger inde på en server når min ven der bor i samme område og har den samme forbindelse ikke lagger på samme server.

Har ikke virus.. har også ad-aware til at nakke spy-ware og noget af det andet skidt..

Tjeck om i evt har samme upload.

Oprindeligt indlæg af ZobiaZ
    Fatter ikke hvorfor jeg lagger inde på en server når min ven der bor i samme område og har den samme forbindelse ikke lagger på samme server.

hvad forbinelse?
    er det dig der har lavet servern eller hva?

• Nej.. ikke min egen server..
    En anden.. fx. en der er i frankrig eller sådan noget..
    Kan det egentlig have noget med firewall at gøre..?

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Fordi i ikke har samme internet forbindelse.

LoL det er da ikke derfor måske har det lidt af grunden men eller tro jeg ikke på den! :D

hvad ligger i på af ping...?
    de skal jo nok ikke downloade imens i spiller vel ;)

• nej..
    når jeg lagger er den cirka på 120 X(
    mens hans er på 50 cirka..
    men på en anden server er min måske på 30 og hans på 40..

Oprindeligt indlæg af Pyro22

LoL det er da ikke derfor måske har det lidt af grunden men eller tro jeg ikke på den! :D

hvad ligger i på af ping...?
    de skal jo nok ikke downloade imens i spiller vel ;)

Hvis internet forbindelsen ikke betyder noget så hvorfor ikke have 56/k alle sammen ? ;).

• Har nok det samme problem! Mit lagger fordi jeg har en masse shit på hdd, som får min cpu til at stige pænt. Alle små "unødvendige" filer der bare trækker skal altså væk= formatere eller slet og install. steam forfra. :D

• nu skal jeg lige hører mester.. har du sat din cfg ordenlig op???

har du altid det lag problem på alle servere?? altså at du lagger en gang i mellem??+

overvej hvis der er flere hjemme hos dig der er på nettet som måske lige downloader.

overvej spyware (check med spybot)

overvej din forbindelse i det hele taget, hvis det er den "hele" tiden lagger, og ikke i andre spil så er det din cfg, men hvis det er i alle spil osv, så måske ringe til ISP og snakke med dem om din forbindelse..

downloader du med den hastighed du skal?

Hvis internet forbindelsen ikke betyder noget så hvorfor ikke have 56/k alle sammen ? ;).

ja hvorfor ikke... ?

jeg kan da huske at jeg gamet HL: DM og CS beta 0,5 da jeg fik mit første 56k

man kører cs fint med 256, går jeg oss ud fra han har eller over. Tror heller ik det er derfor :D

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Hvilket er ca. 6 år siden og dengang laggede det også med 56k, sjovt nok.

Hehe ja... men der var serverne også kun sat til 10/10 som næsten var max :))

• Måske er det ikke kun hans internet, men internettet bære en del af grunden.. ;)
    Kan oplyse Zobiaz kører 2 comps på 512kb.. så det er klart han ikke kører så godt som en med 1 Megabit med 1 comp :D

• Kører 512 ja..
    men kun 1 pc.. lagger ikke på alle servere..
    Det er på nogle specielle der f.eks. er fra Frankrig.
    Jeg har nogle dage hvor jeg overhovedet ikke lagger der inde( har jeg prøvet 1 gang).
    kører ikke 100 programmer samtidigt.
    og 512 burde være nok til at køre cs..
    har haft 256 og det kørte fint..
    har ikke spy-ware, som jeg oplyste i en af de 1. meddelser..

• Kører jo ikke 2 computere på samme tid hule..
    Og 512 kbit skulle være rigeligt til at spille cs med skulle jeg mene..^^
    hulefanden.. hvis jeg kan lagge den nene dag og ikke lagge den anden dag kan det jo ikke være forbindelsen.. og når jeg på boomtowns servere har under 20 i ping så tror jeg at min forbindelse er fin nok..
    Du skal jo sikkert bare lige påminde mig om at du har 2 mbit..
    pinkibamse har jo 4mbit..
    spillede også med pinkibamse og han havde jo ikk 8 gange så lidt ping, så du har ikke HELT ret når du siger det der med at det kun er pga min forbindelse..

• har du styr på din opsætning i cs, er som den skal være med updaterate rate osv, kan ikke lige huske hvad den skal stå på, men kan fortælle dig det når jeg kommer hjem fra arbe, ellers søg på google efter det :)

Det havde jeg da for 1 år siden, det gik da fint nok, min ping var på 15 - 40 på JubiiGames