Hej Tweak gutter...
Ret spøjst spørgsmål nok, men er der ikke nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde en dans der frembringer en virkelig kraftig snestorm? Jeg er sku ligeglad med hvilken en gud jeg skal bede om hjælp, bare det virker=)
Hej Tweak gutter...
Ret spøjst spørgsmål nok, men er der ikke nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde en dans der frembringer en virkelig kraftig snestorm? Jeg er sku ligeglad med hvilken en gud jeg skal bede om hjælp, bare det virker=)
Hvad har du røget?
Du ved godt vi har en aftale om ikke at ryge opium her på tweak
Der er åben bart ingen ende på hvad alkohol samt alternativ tobak kan gøre ved folk.
Lad dette fremstå som et eksempel på samme til skræk og advarsel til andre 17årige knægte
Hverkan ryger eller drikker
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Hverkan ryger eller drikker
Selvom drikke på mange punkter er ligeså slemt som at ryge, både "uskadeligt" og skadeligt, så er det vel ok.. Du skriver ikke de værste ting, du vælter bare rundt i det.. Det sjove her er at der stort set ingen stavefejl er, skummelt :o
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Selvom drikke på mange punkter er ligeså slemt som at ryge, både "uskadeligt" og skadeligt, så er det vel ok.. Du skriver ikke de værste ting, du vælter bare rundt i det.. Det sjove her er at der stort set ingen stavefejl er, skummelt :o
Tja, har næsten en hel flaske Martini og en flaske snaps her jeg skal holde for mine venner
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Good point..
QuoteOprindeligt indlæg af Jonex
Hej Tweak gutter...
Kan måske en.. den er lidt underlig men hva faen du bad selv om det
Tag ALT tøjet, løb ud på gaden og råb: "Sne Sne kom nu her" så højt du kan imens du hopper på et ben og klør dig selv på den venstre røvballe.. DET VIRKER
Er det bare mig eller ser han bare en lillebittesmule "skæv af hash" agtigt ud på den avatar?
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Er det bare mig eller ser han bare en lillebittesmule "skæv af hash" agtigt ud på den avatar?
Nej bare normal grim
Hej Tweak gutter...
lol - hold dig fra den finsprit
Fuck hvor i kan snakke =) Ved sku heller ikke om jeg havde tænkt mig et seriøst svar...
Men vil da prøve SeePee's foreslag, haha =)
QuoteOprindeligt indlæg af HuleFanden
Nej bare normal grim
IIh, tusind tak... Jeg er sku da en af de eneste der tør ligge et reelt billede ind, er der mon nogen grund til det???
IIh, tusind tak... Jeg er sku da en af de eneste der tør ligge et reelt billede ind, er der mon nogen grund til det???
Tror bare HuleFanden er jaloux(stavebøf) og er sikkert lige kommet i puperteten så han ligner et juletræ =)
Patrick: Ligner ikke noget Juletræ bare rolig ;)..
Jonex: Kan du forklare hvad denne tråd handler om ? Hvis der er noget seriøst i det.
Jeg vil nu sige at mit er en tegning af mig selv... eller niget
QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Jeg vil nu sige at mit er en tegning af mig selv... eller niget
Din avatar er fræk
Nej, ved i hvad, i må sku undskylde jeg har postet denne tråd!
Ville så gerne sne inde med en pige på næste lørdag, hvorfor kan sku gøre lige meget... Syntes slet ikke spørgsmålet var sært i går, men jow, kan sagdets se det nu... Jeg har sku fortjænt et par knubs, hehe=)
Jeg er også med på den, hvis du/i finder en dans der virker, er træt af alle de varsler, nu kommer SNESTORMEN ! og så kommer der sølle 2 cm tøsne! damn, jeg vil have et ordentligt læs sne!!