morrowind 4 hvornår???

Oprindeligt indlæg af ronny73
    hej jeg vil høre om der er nogen af jer der ved hvornår morrowind 4 udkommer????

starten af næste år...

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Hvorfor spørger du om det når du ikke tror der er blevet udgivet en release date?

Men du finder nok noget nyttigt her: http://www.morrowind.com/games/oblivion_overview.htm

hvis du mener mig, så har jeg ikke sagt, jeg ikke tror dig. jeg synes det er fedt at få en ca dato på udgivelsen

tror han mener Bullfaegter ;)

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvorfor spørger du om det når du ikke tror der er blevet udgivet en release date? :D

Men du finder nok noget nyttigt her: http://www.morrowind.com/games/oblivion_overview.htm

Jeg prøver lige en gang til :))

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Der er da ingen udtalelser om hvornår de regner med, at spillet vil blive udgivet.

Hvis du mener der er, må du meget gerne smide et link.

Ang. Det link du postede, så kan jeg ikke se noget om nogen udgivelse, kun at de har været igang med udviklingen af spillet siden 2002.

Edit:
    Fra deres FAQ sektion:

What's the release date?
    We haven't announced a release date yet and don't plan to do so for a while.

• er der mange på dette forum, der har flere bruger navne? jeg synes jeg ser i flere tråde at nogen tror at en bruger har flere navne??

jeg kan kun sige, jeg har kun ET bruger navn, og det bruger jeg på ca 7 forum´s

er der mange på dette forum, der har flere bruger navne? jeg synes jeg ser i flere tråde at nogen tror at en bruger har flere navne??

jeg kan kun sige, jeg har kun ET bruger navn, og det bruger jeg på ca 7 forum´s

nej er der ikke.. de er bare forvirret og forstyrret :))