ville lige høre folk om hvorfor de spiller wow i stedet for everquest 2, det er så mange gange federe end wow, fatter ikke folk der gider spillet et spil med den slags grafik, er det fordi jeres computere er for dårlig ?
Jeg vil heller spille eq2 i lav kvalitet, eller er det gameplayet, har kun set en ven spille det. Jeg ville egenligt gerne finde ud af det
Det er ret provokerende at alle de danske nørder jeg kender spiller wow istedet for eq2... :dots:

hvorfor wow & ikke eq2 ?
-
-
Må hænge sammen med at Wow er lavet så selv en knægt på 8 år kan finde ud af det:P Jeg spillede i Wow beta´en og var på ingen måde imponeret. Det minde om noget hack n slasch crap. Tit følte jeg at det var et singleplayer spil og så var det jo alt for let. Indtil lvl15 døde jeg ikke en eneste gang gaab. Og grafikken og lyden hører jo til noget som er 2-3 år gammelt.
-
det er sgu præsis det der er min mening, hvorfor ikke tage at spille noget mere sjovt. Kan seriøst ikke klare grafikken. Det er ikke fordi jeg har noget imod Blizzard synte skam de er gode nok, men lav bedre grafik, måske skulle de hellere kalde det World of Cartoons ?
-
Så du mener at et spil kun kan være sjovt hvis det har den bedste grafik overhovedet.
Jeg syntes at grafikken er rimelig god i WoW.
Det gode i den grafik er jo nemlig at de har holdt stilen fra de tidligere spil, hvis du havde prøvet Warcraft 3 & TFT, så ville du måske have en anden holdning.
Er der overhovedet noget PvP i EQ?
hvis ikke hvad er så meningen med spillet?
-
har aldrig prøvet EQ2 selv om jeg godt kunne tænke mig det er der et sted hvor man kan prøve en trial?
hvad angår WoW så er der ikke ret meget "socialt" ved det i forhold til f.eks. SWG, EVE og guild wars (bare for at nævne et par stykker)
desuden er økonomien låst fast i WoW og det mener jeg er et stort minus hvor man i f.eks. SWG og EVE skal betale alt efter hvad players miner mest af og hvad der er størst efterspørgsel på da der næsten ikke er nogen NPC'er der sælger ting (i SWG er der praktisk talt ingen)
-
Jeg mener ikke kun at et spil er godt pga. grafikken, men efter hvad jeg ved er det forvirrende at spille, altså gameplayet, men jeg kan self. ikke sige det med sikkerhed. Jeg regner med at kommer til at prøve det senere i en måned, fordi så kan det jo være jeg bliver klogere, hvad angår det med de andre warcraft udgaver har jeg også prøvet dem, i stor grad enda jeg kunne godt lide gameplayet, dejligt nemt at gå til, præsis ligesom i eq2, det tager næsten ingentid at lære. Nu til grafikken i de andre warcraft, de er jo præsis det samme, hvis du spørger mig skulle de tage at kunne sætte grafikken længer op.
Der er ikke noget PvP i eq2 endnu, men det skulle vidst komme engang og du kan vidst ik hente en gratis demo af det, du skal betale for det.... -
Nu har jeg både spillet wow og eq2.
eq er et fedt spil ingen tvivl om det. Men for mit temperment tager det for lang tid, du kan ikke bare sætte dig ned i en time og så forvente at komme nogle vejne. Hvis man kikker på wow, så har de lavet et spil hvor man ligemeget om det er 1 time eller 5 (eller 13) får det maksimale ud af spillet.
vedr. grafikken så er det to forskellige genre.
eq2 forsøger at gøre det til virkeligehed (det gør de en meget godt job af). Medens wow forsøger at holde en "håndlavet" tegnefilms look... denne stil er jo som taget ud warcraft serierne (personligt syntes jeg godt om dette look)
Hvorfor har jeg så valgt wow..... tja .. arbejde fra 7 til 16... kommer hjem ... så skal gidder min hjerne altså ikke arbejde ALT for meget i de 2½ time, som jeg kan benytte bag skræmen.... (kald det et børne spil .. i don't care)bare min mening :]
-
Det tager da heller ingen tid at lære WoW.
hvor smart er det at lave et spil kun de færeste kan klare at trække, og hvis der nu kommer PvP i EQ2 hvordan tror du så det bliver når i er midt i en kæmpe kamp mod de andre og det flyver om jer med spells.
-
Har hverken prøvet EQ2 eller WOW, men spiller lineage 2 i stedet for.. har set en 8 min lang video fra EQ2 og det ser fedt nok ud, ingen tvivl om det, men jeg fortrækker og ha været med i den gratis beta på mmorpg's for ellers gider jeg virkelig ikke købe spillet..
-
Genzo den med PvP er nu død i mine ører. Jeg spillede på en PvP server i WoW og fandt så ud af at der stort set ikke var nogen pvp. PvP er for mig som i Lineage2, dvs at man kan angribe alle når det passer en, ingen er sikre. Det med at man skal accepte en duel osv, blah blah er lamt.
-
Oprindeligt indlæg af Nik.dk
Genzo den med PvP er nu død i mine ører. Jeg spillede på en PvP server i WoW og fandt så ud af at der stort set ikke var nogen pvp. PvP er for mig som i Lineage2, dvs at man kan angribe alle når det passer en, ingen er sikre. Det med at man skal accepte en duel osv, blah blah er lamt.selv på normal server i WoW så jeg en hel del PvP, så du kan sgu ikke have spillet det særligt længe.
Det er jo Alliancen mod horde hvis du skulle have misforstået noget, og ikke alle mod alle.Lineage 2 er da lamt ingen kontrol eller noget som helst.
-
der er masser af computere der kan klare eq2, fordi der er mange muligheder kan du også se på billedet, men ikke nok med det kan du lave en custom så den jo passer perfekt til din pc. Til sidst er det lidt underligt at udtale sig om PvP, for du ved jo ikke hvordan det er endnu ??
-
det er sgu da også en underlig kommentar du fyrer af
Quotedet er så mange gange federe end wow, fatter ikke folk der gider spillet et spil med den slags grafik, er det fordi jeres computere er for dårlig ?
fatter ikke at folk med den slags holdning overhovedet gider spille spil
jeg har desuden heller aldrig sagt noget om EQ PvP, har jeg?
-
EQ2 har nok den mest plastik agtige grafik der findes... IMO har de prøvet alt for meget og har fået et lorte resultat...
WoW er lavet som alle blizzard spil... Lav polygon men stadig meget flot... Synes at WoW har de vildeste omgivelser...
Men hvis man synes det var et singlelayer spil er det nok pga man har spillet på en low populace server... Eller er startet LANGT efter alle andre, eller bare har spillet alene?
Og det med at dø... Tja... Er sq død et par gange... Hvis din char alene kunne klare 4-5 gutter så må jeg sige at du er supermand
Men IMO ser WoW meget bedre ud end EQ2... Og så tror jeg bare meget mere på blizzard... De har altid lavet de fedeste spil IMO...
ost vikings, Warcraft1-3, starcraft, Diablo1-2... Og nu WoW...
Edit: Det med PvP.. Det er kun i contested areas... Bare sådan så at der ikke er 500 lvl 60'ere der kommer hen til start området og nakker de små...
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
EQ2 har nok den mest plastik agtige grafik der findes... IMO har de prøvet alt for meget og har fået et lorte resultat...WoW er lavet som alle blizzard spil... Lav polygon men stadig meget flot... Synes at WoW har de vildeste omgivelser...
Men hvis man synes det var et singlelayer spil er det nok pga man har spillet på en low populace server... Eller er startet LANGT efter alle andre, eller bare har spillet alene?
Og det med at dø... Tja... Er sq død et par gange... Hvis din char alene kunne klare 4-5 gutter så må jeg sige at du er supermand
Men IMO ser WoW meget bedre ud end EQ2... Og så tror jeg bare meget mere på blizzard... De har altid lavet de fedeste spil IMO...
ost vikings, Warcraft1-3, starcraft, Diablo1-2... Og nu WoW...
Edit: Det med PvP.. Det er kun i contested areas... Bare sådan så at der ikke er 500 lvl 60'ere der kommer hen til start området og nakker de små...
Det sidste med PvP, er ikke helt rigtigt. Spiller som horde, og render rundt i the Barrens, hvor man egentlitlig teoritisk set kan komme hen som lvl 1, og det er jo horde Territory. Der er altid alliance der vælter rundt og smadrer.. Heldigvis er der jo altid overtal af Horde, så man er for det meste rimelig sikker
-
^Genzo^ Ja du har sgu da skrevet noget om PvP i eq2, er du glemsom eller kan du ikke læse hvad du selv har skrevet, det står oppe i starten...
Og til købkøb, eq2 har sgu ikke nogen plastic grafik, hvis der er noget man skulle sige der negativt om det, er det de forskellige opdates, nogle kan lide dem andre kan ikke. Hvis man skulle samligne eq2 og wows grafik vil folk da klart sige at eq2 er bedre.
Se selv på billedet i starten! burde fandme være svar nok.... Ellers skal du sgu bruge lidt tid på at tænke dig om..... -
Nu spiller jeg WoW fordi jeg synes generelt det har et fedt gameplay.. Men det minder ALT for meget om et RPG. For det meste løber man rundt alene og grouper lige til nogle elite quests, men ellers ikke.
SWG er et 10 gange federe MMORPG, meget mere samvær, raids, groups... og ikke det quests halløj, der nærmest følger en historie..
Men WoW er stadig fedt... pga. gameplay. men jeg synes ikke man kan kalde det et MMORPG
-
Hvaaa? ska man accepte en duel i wow før man ka pvp?
til grin, det er jo ikke sejt, så er LA2 altså federe, hvor man ka angribe hva du har lyst til.. Men noget jeg hader og det gør alle, det er high levels der nakker noobs som kun lige er startet, det er sq for langt ude.. I LA2 har de noget der hedder Castle Siege, det er hvor ens clan + alliance angribe en anden clans castle og skal indtage det
Det er så styret af gms og kan kun ske i visse perioder, det er totalt nice
Verdenen i LA2 er kaempe stor og bliver ved med at blive udvidet med de forskellige expansions der udkommer
pisse nice
-
Gugge du er sgu ynkelig, kan du ikke bare acceptere at nogle syntes bedre om WoW grafikken?
bare fordi at grafikken i dine øjne er bedre behøver spillet sgu ikke være det.
Nu har jeg prøvet en del WoW PvP samt andre spil med "dårligere" grafik og der var der meget lag når først diverse spells fløj om ørene, hvordan tror du det så bliver i EQ2, det ender med at hvis man vil lave noget PvP, skal man sætte spillet ned i det laveste grafik.
-
Origin det er sgu også til grin at man efter 5 min at havde lavet sin første char kan blive myrdet igen og igen