OFFTOPIC - Musiksmag

Originally posted by Slacker

Altså Igen & igen &. Den er virkelig virkelig påtrængende imo. Bandet som sådan er ok. har da USADSB. Men de mister måske lidt nyhedens interesse i mine øjne.

Ok, det kan jeg da godt være enig i, men Nephew er gode ellers!

• Jeg kan godt li hiphop musik (ikke den amerikanske "gangsta" rap) men seriøs hiphop, og gerne dansk. Jeg er også meget glad for musik i stil med Soil, Disturbed, Static X og lignende.

Originally posted by Slacker
    Wow. Hvordan kan du høre den Nephew?
    Seriøst jeg får bare langt mere end rigeligt af den bare af at høre radio mellem 7 og 16-18 stykker hver dag.

Sandt, på min praktikplds atm er der også radio konstant. Jeg tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har hørt den, bare i dag.

Originally posted by Brtlsn
    Jeg kan godt li hiphop musik (ikke den amerikanske "gangsta" rap) men seriøs hiphop, og gerne dansk. Jeg er også meget glad for musik i stil med Soil, Disturbed, Static X og lignende.

Sandt, på min praktikplds atm er der også radio konstant. Jeg tør ikke tænke på hvor mange gange jeg har hørt den, bare i dag.

Hvis det er P3 kommer den gerne en 5 gange i løbet af min dag. Plus/minus et par. Det er ellers lækkert nok at høre radio - jeg har været vant til at høre en cd på repeat :))