Prince Of Persia 2

  • nogen som har haft samme problem som mig ang Prince Of Persia 2


    med mand crasher ud i spilled og så siger den bare skal læse Readme filen for mere info ang hvorn man skal sætte sine ting op nogen som har prøved det elr ligne vil jeg meget gærne ha hjælp. tak på forhånd


    ZiliCa

  • kan du ikke forklare lidt nærmere hvad det er galt ?

    Phenom II 720 be @ x4 3800 mhz
    Asus M4A79-T/Deluxe
    KIngston Hyper x 1600 MHZ
    Sapphire 4890 TOXIC
    Zalman ZM850-HP
    Samsung 226cw
    Antec 900 ver 2

  • jeg ved faktis ikk helt 100% hva det er som er galt
    jeg starter spilled sætter mine ting op settings så videre trykker "Start new game" ser hele forfilmen så snart jeg starter i en fight scene ryger man ud og så står der "Readme for more info about settings"
    og jeg har kigged i settings og ved ikk hva der ikk står det helt vildt men alle mine dele Prossecor , grafik kort og alt det der er tip top og har jo heller ingen problemer med introen


    ZiliCa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZiliCa
    jeg ved faktis ikk helt 100% hva det er som er galt
    jeg starter spilled sætter mine ting op settings så videre trykker "Start new game" ser hele forfilmen så snart jeg starter i en fight scene ryger man ud og så står der "Readme for more info about settings"
    og jeg har kigged i settings og ved ikk hva der ikk står det helt vildt men alle mine dele Prossecor , grafik kort og alt det der er tip top og har jo heller ingen problemer med introen


    ZiliCa


    kender godt problemet, på google kan du finde en fake movie fil så den springer over der hvor problemet opstår.


    prøv at søge efter PoP2NoIn.zip

  • kunne ha væred det som var problemet men problemet opstår først efter introen :) lige det mand bliver attacked af de 2 så snart jeg slår med sværed og rammer en bang crash