-
-
Syntes de ligger lidt for højt når det er med en NW - Har du noget ordenligt airflow i dit kabinet
Hvilken kølepasta har du brugt ? - Sørget for ikke at komme for meget på ?
100% sikker på der er ordenlig kontakt ? -
Oprindeligt indlæg af BitteR
God aften / nat alle.
Jeg så her for ikke ret lang tid siden, en test af Thermal Rights XP 120 køleprofil her på tweak: Se her. På køleprofilen har jeg en blæser med 150 CFM.Mit spørgsmål lyder: Kan det passe min idle temp. skal ligge på 45-46 grader og load temp. på 55?
husk at vend blæseren så den suger op gennem den og ikke ned i den
det er imo det der virker bedstdet lyder lidt højt med dit sys , dog skal du lige huske på at ic7-g måler ca 5 - 8 grader formeget
sikker på du har den rigtige mæmgte kølepasta på
-
Jeg takker for jeres svar, jeg vil kigge på hvor meget kølepasta jeg har smidt på den, og prøve at vende blæseren.
-
Tja, min load ligger på maks 35 c efter 5 timers prime 95, og det er med en 18 db papst 120 mm
BTW, så kan 875 chipsettet godt køre helt uden køler, det fandt jeg ud af ved et lille uheld her i går
-
Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Tja, min load ligger på maks 35 c efter 5 timers prime 95, og det er med en 18 db papst 120 mmBTW, så kan 875 chipsettet godt køre helt uden køler, det fandt jeg ud af ved et lille uheld her i går
ville bestemt ikke køre uden køling på chipsættet det bliver altså ret varmt når man océr det
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
ville bestemt ikke køre uden køling på chipsættet det bliver altså ret varmt når man océr det
Det ved jeg
har også smidt en 120 mm henover, men det skal bare lige være midlertidigt. Jeg mangler noget varmeoverførende tape.
Uden en 120 mm bliver det 40 c load, så det er nu ikke slemt.
-
Husk at du slvf også skal have ordentligt airflow
-
Fandt en dag ud af min blæser ikke kørte, min CPU blev ikke mere end ~60 med passiv køling (XP-120).
-
Nu har jeg set to snakke om airflow og vil gerne vide om mit er okay..
Jeg har 3 80mm blæsere i fronten til at suge ind og 3 bagi til at suge ud, 2 120mm blæsere i toppen til at suge ud og en i siden til at suge ind.
-
det er helt fint...MEN med de blæsere havde det været bedre med kun 1 80mm i toppen og så 2 i120mm i siden der kunne blæse det direkte ind på gfx og cpu....
-
Det er umuligt, med mindre jeg fjerner det vindue der sidder i
-
plexi er da nemt at skære i ;D
-
He he....ja.