Pinocchio - Vores stats minister.
-
-
lol
kan ikke finde hvor man skal bestille...
-
Heller ikk jeg
EDIT: Plakaten kan bestilles på telefon 35 35 60 69 - så længe lager haves. <-- Der var det jo
-
http://www.arbejderen.dk/ -> Lidt over midten - Tryk på Plakaten -> Der er information: Man kan ringe og bestille, eller downloade wallpaper.
-
Bestil plakat på telefon 35 35 60 69
-
Præsis ^
-
Lige meget hvad vi stemmer på hver i sær..
Dem der har stemme ret.Så har Anders Fogh ikke været korrekt i alle tilfælde og har dermed løget. Så billede på plakaten er ikke helt forkert.
-
Synes det er morsomt at han siger han har øget tilskuddet til folkeskolen og uddannelse generelt... Når en uafhængig undersøgelse igangsat af studerende, siger det stik modsatte..!
Nice plakat!
-
De svare også i ØST Når de bliver spurgt i vest. F.eks.
- Har i skåret i pengene til skolerne?
- Vi har gjort den sociale velfærd bedre + skatte lettelser.
- Jeg sprøger igen: Har i skåret i pengene til skolerne?
- Det er vigtigt folk stemmer på Venstre.
Kunne godt tænke mig JA / NEJ Sprøgsmål. KUN JA/NEJ
-
Ikke flere tilbage..
Øv!
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
De svare også i ØST Når de bliver spurgt i vest. F.eks.- Har i skåret i pengene til skolerne?
- Vi har gjort den sociale velfærd bedre + skatte lettelser.
- Jeg sprøger igen: Har i skåret i pengene til skolerne?
- Det er vigtigt folk stemmer på Venstre.
Kunne godt tænke mig JA / NEJ Sprøgsmål. KUN JA/NEJ
Som om de andre partier gør det bedre ..
-
Sagde jeg ikke. Det er bare generalt for dårligt.
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Som om de andre partier gør det bedre ..
Radikale f.eks. Jeg synes de er temmelig gode til at sige klart og tydeligt havd de vil og hvad de står for!
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Radikale f.eks. Jeg synes de er temmelig gode til at sige klart og tydeligt havd de vil og hvad de står for!
Præcist
de store sviner hele tiden hinanden til istedet for at svare hvad DE vil.
-
Dem der har stemme ret.Så har Anders Fogh ikke været korrekt i alle tilfælde og har dermed løget. Så billede på plakaten er ikke helt forkert.
Og det ville et andet partis statminister måske ikk?Men nu ska jeg ikk komme alt for godt igang, har kun været myndig i 17 dage
Mit første valg imorn
-
lol hvor griner..
-
det var sq da en latterlig kommentar hvem.. som KarGa sir hvem gør ikke det?? Hvis du tror at Nyrup kun gik på dydens sti så er du da godt nok naiv..
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
det var sq da en latterlig kommentar hvem.. som KarGa sir hvem gør ikke det?? Hvis du tror at Nyrup kun gik på dydens sti så er du da godt nok naiv..
Ja han væltede endda en anden parti formand i Socialdemokratiet for selv at komme til magten.
-
Synes det er en latterlig og grim plakat - om jeg så var fra enhedslisten/SF/SocialD., ville jeg ikke synes den var spor sjov.
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Synes det er en latterlig og grim plakat - om jeg så var fra enhedslisten/SF/SocialD., ville jeg ikke synes den var spor sjov.
Synes den er rigtig god. Passer også meget godt - IMO.Så'n er vi jo så forskellige og heldigvis for det.