Mistede mit job ved PostDK i sidste uge, og har derfor etableret eget firma - PC Doktoren.
Problemet er, at jeg faktisk ikke ved så meget om den slags, så alle råd er meget velkomne.
Roder p.t. med en hjemmeside til det.

Selvstændig - nogle gode råd??
-
-
PC - Doktoren, som i en der tager ud og hjælper folk med deres computer?, eller en forhandler af noget hardware? eller noget andet?
ville jo være rart nok at vide, for det er sikkert meget forskelligt hvad man vil råde folk til i de forskellige forhold
-
Indtil videre er det noget i stil med at tage på "sygebesøg", evt. kombineret med casemod på bestilling.
Gider ikke ordne alt hjemmefra, hvilket sikkert heller ikke kan lade sig gøre. -
Der er faktisk nogen der laver lidt af det samme her i Odense..
Kan dog ikke huske hvad de hedder..
Men de har reklamer i ugeavisen..
Og så har jeg set flyers fra dem i diverse butikker..
(Netto, Aldi, Fakta osv osv.. På de der opslagstavler) -
Oprindeligt indlæg af Maverick
Indtil videre er det noget i stil med at tage på "sygebesøg", evt. kombineret med casemod på bestilling.
Gider ikke ordne alt hjemmefra, hvilket sikkert heller ikke kan lade sig gøre.Spørgsmålet er bare om det kan give penge nok i kassen?
-
hvis en almindelig pc teknikker kan tillade sig at tage 400.- i timen for det ja så burde det sq kunne lade sig gøre
-
Oprindeligt indlæg af Maverick
Mistede mit job ved PostDK i sidste uge, og har derfor etableret eget firma - PC Doktoren.
Problemet er, at jeg faktisk ikke ved så meget om den slags, så alle råd er meget velkomne.
Roder p.t. med en hjemmeside til det.Såvidt jeg kan se via Dandomain - så skal du desværre finde på et andet navn. Både pcdoktoren og pc-doktoren er optaget (og det ser ikke umiddelbart ud til at det er dig der "ejer" de to domæner.
Jeg har faktisk selv rodet lidt med samme ide - og i den forbindelse fandt jeg en hjemmeside - hvor man kan søge hjælp til at oprette firma. Sidder på job lige nu - og kan selvfølgelig ikke lige huske hvad det var for en hjemmeside - men har det liggende derhjemme. Vender lige tilbage - engang imorgen når jeg har fri....
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Såvidt jeg kan se via Dandomain - så skal du desværre finde på et andet navn. Både pcdoktoren og pc-doktoren er optaget (og det ser ikke umiddelbart ud til at det er dig der "ejer" de to domæner.
Jeg har faktisk selv rodet lidt med samme ide - og i den forbindelse fandt jeg en hjemmeside - hvor man kan søge hjælp til at oprette firma. Sidder på job lige nu - og kan selvfølgelig ikke lige huske hvad det var for en hjemmeside - men har det liggende derhjemme. Vender lige tilbage - engang imorgen når jeg har fri....
Det var sgu mere end bare svært at finde på et navn. Om ikke andet kan jeg jo bare bruge min egen hjemmeside (http://www.baunkjaer.dk). Navnet er ikke så vigtigt som indholdet.... Tror jeg. -
"Baunkjærs PC-Service" xD