jeg får denne her besked når jeg prøver at køre et program der kan clocke min cpu.. nogen der ved hvad det betyder??

Jeg får denne besked !
-
-
Hvad heder det program du bruger til at OC med ?
setfsb ?
-
jeg har aldrig overclocket før.. jeg skulle til at prøve det for første gang.. og jeg kan ikke gå ind i noget program som handler om det. har prøvet 3 forskellige nu.
-
man får en masse sider via google
jeg formoder du har søgt der
-
Prøvet clockgen?
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
man får en masse sider via googlejeg formoder du har søgt der
self har jeg det. kan bare ikke hitte ud af google
må lære at google noget mere
-
Du kunne evt. gøre som jeg og en del andre rundt om i verden. Nemlig afinstallere grafikkort driverne og derefter installere Omega driverne
Der er indbygget Radlinker, som du kan bruge til at OC med. Men husk at træd varsomt - Prøv med lidt først på Core og afprøv det i evt. et krævende spil. Går det fint, så prøv at hæve Memory lidt ved hvert forsøg. Når der så begynder, at kommer problemer, så sætter du en af dem lidt ned igen. Indtil du finder det leje der passer til din konfiguration. Good Luck. -
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Du kunne evt. gøre som jeg og en del andre rundt om i verden. Nemlig afinstallere grafikkort driverne og derefter installere Omega driverne
Der er indbygget Radlinker, som du kan bruge til at OC med. Men husk at træd varsomt - Prøv med lidt først på Core og afprøv det i evt. et krævende spil. Går det fint, så prøv at hæve Memory lidt ved hvert forsøg. Når der så begynder, at kommer problemer, så sætter du en af dem lidt ned igen. Indtil du finder det leje der passer til din konfiguration. Good Luck.tak vil jeg da prøve
.. hvor får jeg omega driverne henne?
-
Fandt dem..
det ser vel fint nok ud ikke?
Hvordan ocer jeg så min cpu orentligt??
Skal lige siges jeg næsten ikke har rørt ved kortet da det kører fint -
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Fandt dem..det ser vel fint nok ud ikke?
Hvordan ocer jeg så min cpu orentligt??
Skal lige siges jeg næsten ikke har rørt ved kortet da det kører fint
Nu kender jeg ikke så meget til selve kortet og dets specifikationer. Men det kører vist 500 og 500 default.
Så hvis billedet viser hvad du kører med nu og der er ikke er nogen problemer, så er det jo fint nok.
Jeg kan ikke køre synkront på mit 9800xt. Skal ha' noget bedre køling på kortet hvis jeg skal højere end det jeg har: "417 & 750(375x2)".