Mit skin til GTR, hvad synes i om det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Mener det står for Grand Touring Racing irl men i dette tilfælde til spillet er det vist bare "get Real" mener jeg så det på boomtown...


    det er nemlig rigtigt det står for grand touring racing og skulle være det mest realistiske bilspil nogensinde
    det har det blå stempel fra FIA og banerne er tro kopier af de ægte,de er målt op med satalit billeder+ at simbin har arbejdet tæt sammen med bilfabrikerne så bilerne får så ægte en "opførsel" som muligt
    har også prøvet demoen,den er bare for fed bare lyden alene er det hele værd


    for hunaann hvor jeg glæder mig til den 25/2,og simbin i vover bare at udsætte det igen :camp:

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

    Rettet en gang, sidst af phg ().

  • Jeg kan se du glæder dig meget til spillet udkommer i DM hva PHG :dance:
    Jeg må sige det til fulde lever op til mine forventninger, og det blir bare så fedt når den almene dansker også kan få fingre i spillet så vi kan komme til at køre en masse online race.
    Og du har ret lyden er bare alt for SWEET :cheers:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Erm den beder om et password ved installationen, skal man være medlem eller noget for at få udleveret et password eller hvad?


    pass står på siden, men jeg hjælper dig lige:D



    When you install the demo you'll need to enter "GTR_Press_Demo" as the password when prompted.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Lucky Potatoe... det spil er vist rimelig vildt! :D glæder mig endnu mere til det end til gran turismo 4 som godt nok er til ps2 men samme genre...


    EDIT: Flot bil du har dig dér! :P hvordan er mulighederne for at lave det der "gejl" er det nogle predesigned nogle eller kan man ligesom i nfsu serien lave lidt personligt præg ?


    Jeg har downloadet bilens template og så gik jeg ind på ati.com og fandt billeder farver og ja så er det hele sammensat i photoshop af en af mine venner.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    kan man få en ordenlig opløsning? 1280 x 1024??


    synes det er fedt nok men det er smag og behag om man kan li farven ;)


    Ja men i den opløsning kan jeg jo ikke ligge billedet herinde kan jeg???

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi


  • Ahh okay, Takker! :D kunne jo bare have sægt på google eller spillets side hehe men gad ik da det var lidt sent hehe endnu en gang tak! :cheers: nu skal der køres!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs


    Ahh okay, Takker! :D kunne jo bare have sægt på google eller spillets side hehe men gad ik da det var lidt sent hehe endnu en gang tak! :cheers: nu skal der køres!


    Meld endelig tilbage om din mening om spillet :cheers:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Har kørt et par omgange og det er fedt men en anelse svært, skal have mere styr på det, men ellers et fedt spil og det er fedt så realistisk bilen opfører sig... kørte i Lister Storm, har ikke prøvet Morgan'en den er er måske bedre? men fedt spil det er det da, skal lige have prøvet med mit Rat også...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Har kørt et par omgange og det er fedt men en anelse svært, skal have mere styr på det, men ellers et fedt spil og det er fedt så realistisk bilen opfører sig... kørte i Lister Storm, har ikke prøvet Morgan'en den er er måske bedre? men fedt spil det er det da, skal lige have prøvet med mit Rat også...


    godt du synes om det. Listeren er den bedste af de 2 demobiler du har at vælge imellem.
    He he det er et must at bruge rat/pedaler til GTR for at få den fulde glæde ud af spillet.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Jeg kan se du glæder dig meget til spillet udkommer i DM hva PHG :dance:
    Jeg må sige det til fulde lever op til mine forventninger, og det blir bare så fedt når den almene dansker også kan få fingre i spillet så vi kan komme til at køre en masse online race.
    Og du har ret lyden er bare alt for SWEET :cheers:


    ja for dælen jeg føler mig helt som en lille dreng der ikke kan vente med at få sin julegave
    har aldrig prøvet at spille over nettet er det fedt?
    har hørt mange spil bliver ødelagt af cheatere er det også sådan inden for bilspil?

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phg


    ja for dælen jeg føler mig helt som en lille dreng der ikke kan vente med at få sin julegave
    har aldrig prøvet at spille over nettet er det fedt?
    har hørt mange spil bliver ødelagt af cheatere er det også sådan inden for bilspil?


    MMM dejligt at høre du kan lide spillet. Glæd dig til den fulde version makker.
    Ja det er fedt at spille over nettet. I ligaen jeg deltager der har vi vores egen server, og der blir der i hvert fald ikke snydt. Men jeg har nu heller ik set nogen form for chet generelt på online serverne endnu.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    Prøv med noget blå hvis det kan lade sig gøre!!!
    kender ikke en skid til det der spil!!!
    Hvad heder det? :drink:


    FIA gtr racing
    http://www.gtr-game.com/

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

    Rettet en gang, sidst af phg ().

  • Poster snart nye billeder af min slæde da jeg har valgt et andet tema, det blir sgu cool synes jeg selv:D

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Så blev mit paintjob endelig helt færdig. Det tog længere tid end lige planlagt, men synes selv tiden er blevet brugt rigtig godt på dette nye skin som jeg skal deltage i ligaen med.


    Vedhæfter lige nogle billeder.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi