Min papfar stammer fra Belgien og han har fortalt mig at i dag eller i går var Bill Gates i Belgien fordi der er nogle udviklere dernede der har opfundet et ID-kort som når du sætter det i computeren går du på din egen personlige MSN profil. Dvs. den tager alle oplysninger fra kortet og bruger dem som oplysninger i profilen. Det har de nu haft i et stykke tid og Bill Gates kom for at give en pris eller noget. Så kan man ikke snyde med oplysninger osv. Lidt vildt.. Alle fra en vis alder har sådan et kort. Det svarer til vores Sygesikringskort. Er der andre der har hørt om sådan noget?
Højteknologiske ID-kort i Belgien
-
-
Lyder lidt kikset, smart på en måde, men hvad vis man fik det stjålet?
Er der desuden nogen nyheder eller artikler omkring det?
-
Højteknologiske ??....
... Hm, det er et elektronisk ID-kort ... At det er til MSN adgang er vel det eneste anderledes ved det ud fra hvad du skriver ...
... btw... Håber sgu der er kode på ...
... Men igen.. Hvad er det smarte ved at man skal smide et kort i computeren, logge på med en kode ... For at logge på MSN ?....
... Der er forhåbenligt noget jeg har misforstået ...
-
Jeg har også lidt svært ved at se noget smart i det ?
Kan ikke se nogen fidus i at have et kort til MSN og personlige oplysninger, har da i hvert fald intet at gøre i en MSN profil.
Der er noget, som lyder lidt forkert her ??? -
Ja :lame: der skal jo bruges kode når man logger på, hvis man har logget af..
-
Det kan godt være at der var noget mere med adgangskoder osv. men det sagde han ikke..
GrillRotten: Jeg kunne ikke finde på et andet navn -
Oprindeligt indlæg af Bobcat
Lyder lidt kikset, smart på en måde, men hvad vis man fik det stjålet?Er der desuden nogen nyheder eller artikler omkring det?
Har bare hørt det fra ham..
EDIT: Det var fra RTL.be
Finder link imorgen.