er der et program der kan vise hvor mange RPM min HD har?
Rpm
-
-
Find model navn på HDD'en og søg på Google.
-
normalt er det 7200
-
Hvor vigtigt er RPM.....
-
Det er hastigheden af din harddisk, så det er da rimelig vigtigt
-
ok men er der ikke et program der kan vise det
-
hvor kan jeg finde en god HD til 500-800 kr med 80 GB ca
-
Er det ikke den forkerte kategori? Den skal da være under hardware,, men den her er nice til den pris:http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118942
-
Oprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO
normalt er det 7200jaah du er klog;)...
Normalt er død.....
Det kan da lige så godt være 4500 eller 5400 eller måske 10.000 :D... -
Oprindeligt indlæg af Teffer
jaah du er klog;)...
Normalt er død.....
Det kan da lige så godt være 4500 eller 5400 eller måske 10.000 :D...eller 15.000
-
Flyttet Til Software & Programmer.
-
Oprindeligt indlæg af Teffer
jaah du er klog;)...
Normalt er død.....
Det kan da lige så godt være 4500 eller 5400 eller måske 10.000 :D...Hm nej ... De fleste harddiske er med 7200 RPM, så chancen for at det er sådan en er jo pænt stor ...
... med hensyn til 4500 RPM ... Hvor stor chance tror du der er for at finde sådan en i en STATIONÆR PC ?...
... Faktisk mindre end at finde en 10K HDD .... Som der jo er MEGET FÅ af på markedet ...
... Medmindre vi snakker om SCSI... Men gjorde vi det, så ville ejeren jo vide det ....
....
Så alt i alt, så er det sgu nok enten en 5400 RPM eller en 7200 RPM ... Men som sagt, så er det meget stor chance for at det er en 7200...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm nej ... De fleste harddiske er med 7200 RPM, så chancen for at det er sådan en er jo pænt stor ...
... med hensyn til 4500 RPM ... Hvor stor chance tror du der er for at finde sådan en i en STATIONÆR PC ?...
... Faktisk mindre end at finde en 10K HDD .... Som der jo er MEGET FÅ af på markedet ...
... Medmindre vi snakker om SCSI... Men gjorde vi det, så ville ejeren jo vide det ....
....
Så alt i alt, så er det sgu nok enten en 5400 RPM eller en 7200 RPM ... Men som sagt, så er det meget stor chance for at det er en 7200...
Mine er 5400...
Men ja...:D.. 4500rpm var måske lige lidt overdrevet:D(uderdrevet?)..
Men man kan godt få gamle diske på 4500;).. -
hvordan finder jeg ud af hvad min RPM er på
-