Wow ... Jamen tak for interessen ... Hehe
Bare bliv ved med at stem, jo flere meninger vi får jo bedre ... Tak tak
Wow ... Jamen tak for interessen ... Hehe
Bare bliv ved med at stem, jo flere meninger vi får jo bedre ... Tak tak
Til de folk der ikke har stemt "Det burde forbydes øjeblikkeligt!" så burde de søge hjælp ØJEBLIKKELIGT! Uden diskution.!
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Til de folk der ikke har stemt "Det burde forbydes øjeblikkeligt!" så burde de søge hjælp ØJEBLIKKELIGT! Uden diskution.!
Eller også burde du. jeg kan kun give jer ret i at det er temmelig klamt, men fakta er at der er nogle mennesker der tænder på det. Du kan jo ikke forbyde en lyst.
Hvad får man ud af at det bliver forbudt? INTET! de folk der boller dyr vil jo ikke stoppe fordi det er ulovligt, vel?!. Det er for pokker da noget de tænder på, ligemeget om det er ulovligt eller ej. Det eneste du får ud af det, er flere mennesker i de i forvejen overfykdte fængsler, eller krimanilisering af en masse mennesker, som sikkert ikke er specielt glade for deres lyster!!!!
QuoteOprindeligt indlæg af Butcher_hik
Eller også burde du. jeg kan kun give jer ret i at det er temmelig klamt, men fakta er at der er nogle mennesker der tænder på det. Du kan jo ikke forbyde en lyst.
Hvad får man ud af at det bliver forbudt? INTET! de folk der boller dyr vil jo ikke stoppe fordi det er ulovligt, vel?!. Det er for pokker da noget de tænder på, ligemeget om det er ulovligt eller ej. Det eneste du får ud af det, er flere mennesker i de i forvejen overfykdte fængsler, eller krimanilisering af en masse mennesker, som sikkert ikke er specielt glade for deres lyster!!!!
Der er også nogen der tænder på børn og tanken om at voldtage nogen... Der den går galt er når det går fra lyst til handling...
Jeg har arbejdet nogle år indenfor psykiatrien og det anerkendes på linje med pædofili (for dem, der ikke ved det).
Min personlige mening er, at det er en sygdom, man skal forsøge behandlet - men i modsætning til andre herinde mener jeg ikke, at det behøver være en byrde for dyret. I tilfældet pædofili er der ingen tvivl: Der er ingen børn, der selv er i stand til at beslutte de handlinger, der foretages mod dem.
I tilfældet dyr vil jeg godt stille spørgsmålstegn - hvor mange af os har ikke prøvet en eller anden lille lortekøter, der har forsøgt at voldtage vores ben?
Men der er sikkert mange herlige meninger!
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Bare fordi man ikke har stemt at det burde forbydes betyder jo ikke at man tænder på det, eller vil have noget med det at gøre!
Synes det skulle håndhæves bedre..