er der nogen der kender noget...? er rimelig træt af at min WoW crasher konstant efter det nye opdatering...

[ØNSKES] Software til at forhindre/formindske system/spil crash
-
-
Det er vidst kun Nvidia grafikkort der gør det?
Min crasher når den skal afspille sådan nogen lyde.. feks når du skriver /lol... Eller /chicken eller /train
-
Crasher nu aldrig i spil, og har da kørt nvidia siden jeg var 13 (er 19 idag) Så det er noget BS.
Køb dine spil orginalt, nok det første du skulle gøre?
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
Crasher nu aldrig i spil, og har da kørt nvidia siden jeg var 13 (er 19 idag) Så det er noget BS.Køb dine spil orginalt, nok det første du skulle gøre?
World of Warcraft..?! man kan ikke spille de uoriginale slags a MMORPG-spil ..?! læs før du skriver....
:dots:
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Det er vidst kun Nvidia grafikkort der gør det?Min crasher når den skal afspille sådan nogen lyde.. feks når du skriver /lol... Eller /chicken eller /train
ok...og hvorfor er det så liiige at den gør det..?!
har du ikke det nyeste DirectX..? det burde fixe problemet....men jeg tror nu stadig at det er min RAM der gør det...godt nok er min req på 256 og jeg har 512, så crasher den og melder ACCESS VIOLATION og ´memory could not be "written"´...men skal dog under alle omstændigheder prøve at opdatere min driver til grafikkortet....(det tilbageholder mig dog ikke fra at købe mere ram)