Korrekt, men 210 er jo minimaly, og kan vel ikke passe de skal have mere mad allerede
-
-
Oprindeligt indlæg af freehelp
Er ikke lige med undskyld
Her er det billede Bentzin postede, der hvor der er makeret, er der du kan stille dine timings. På billedet står de til 2-2-2-5
[Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=5926&sid=]
-
Korrekt, men 210 er jo minimaly, og kan vel ikke passe de skal have mere mad alleredePrøv at gi dem mere, det sker der jo ikke noget ved. har slev kørt med 3.2volt i et halv år.
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Prøv at gi dem mere, det sker der jo ikke noget ved. har slev kørt med 3.2volt i et halv år.
Hvor er det jeg giver mere strøm til RAM
-
Har du kigget bios igennem? Ellers sku det gerne stå i manualen
-
Helt ærligt - så gav Henrik et link til en side, hvor der er billeder som omhandler alle dine spørgsmål vedr. bios - prøv nu at læse dem. Henriks Link fra starten af tråden er så her: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1617&page=3 !!Edit: Jeg vil foreslå, at du sætter dig lidt mere ind i de fundamentale ting vedr. PC'en - inden du kører videre med at clocke din maskine. Bare så'n for din egen skyld - det kan blive en dyr leg, når man ikke ved hvad og hvorfor. Bare lige et hint.
-
Kender fint PCéns sammensætning, men som sagt er OC nyt for mig!
ER under udd til IT supporter, men der lærer man jo ikke ligefrem at clocke vel
-
Kender fint PCéns sammensætning, men som sagt er OC nyt for mig!ER under udd til IT supporter, men der lærer man jo ikke ligefrem at clocke vel
Så sæt dig ind i hvordan man oc'er, inden du prøver det af på din egen masikne. Der findes et hav af artikler og guider på nettet.
-
Har prøvet alt som står her, og den giver fejl ved 210!
-
Har prøvet alt som står her, og den giver fejl ved 210!
Tja - så det vist ud og kigge på, hvad eksperterne skriver om det rundt på nettet.Som noxon skriver, så er der mange guider om det på nettet.