WoW Chars

Oprindeligt indlæg af Avartar

der tager du helt fejl, Warrior er nok en af de dårligste char der. Udviklingen i high lvl stemme OVERHOVEDET ikke... ved ikke hvad udviklerne har tænkt på.... men det bliver der forhåbentlig lavet om på.

Jeg er warrior og synes godt nok heller ikke de er for gode. De kan holde til noge tæsk og give lidt DMG, men ellers synes jeg ikke man kan det store med dem. Vil helt klart ikke anbefale warriors, de kan jo ikke engang på et pet:(
    Og nej, Blizzard har aldrig udgivet nogle ringe spil, dem kan man altid stole på:D

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• synes bare der er nogle steder hvor quest er virkelig low lvl igen..lig med BORONG KEDELIGT ....barrens> Stonetalon Mountains ...ikke barrens.. men fuck det er da kedeligt :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Wraper
    En mage kan jo ikk klare en rogue vel? Og en mage kan heller ikk klare en hunter Og en warrior slagter ham måske også

En mage kan godt klare en hunter..

hehe

Og med hensyn til den Warrior... så ja den er lidt bagud i forhold til Paladin. men en paladin er også BAS!!!! alt for bas.. den skal nerfes.
    men en warrior er altså vild nok.. den kan tage slag og den kan smadre...
    min ven har en lvl 30 Dwarf Warrior.. den er sku da for vild...
    Han har 2 weaps...
    det kommer jo an på hva du tager. hvis du tager 2 h så er det lidt nedern fordi du slår så langsomt...
    men jo Warrior skal buffes lidt :)

• 24 Gnome Warlock
    15 Dwarf Paladin
    14 Dwarf Hunter
    11 Gnome Mage
    10 Human Priest
    13 Dwarf Warrior
    11 Night elf Hunter
    13 Orc warrior
    12 Troll Rouge

det er dem jeg har prøvet, lige nu skifter jeg lidt mening mellem Mage og Priest.
    gider ikke en overpowered class :p

og warlock bliver ALT for kedelige alt for hurtigt
    ved ikke hvorfor men det bliver den bare.
    Der sker ikke rigtigt noget "fedt" for den.

• Tja men kikker du på en warrior i high lvl .. så hænger skill point slet ikke sammen.
    der skal nogle ændringer til hvertfald.

• Folk tuder da alt for meget når de siger pala er overpowered. Hvad er hunter så? De kan stå og slow en pala mens deres pet står og slår løs på pala'en og pala kan ikke gøre meget andet end at stå og heale sig selv. Ok man kan smide shield på og løbe efter hunteren men så kan hunteren jo bare løbe væk og så når shield er væk igen slower hunteren igen.... Pala når altså aldrig hen til en Hunter.

Priest er da også lidt overpowered mod melee, de kaster bare et par spells og så bruger de mindcontroll og løber modstanderen hen til nogle mobs og så efter MC er over smider de nogle spells igen og så har de egentlig vundet.

Warrior er helt klart for svag i 1on1 men de er ok at have med i raid, ikke at det er de første man vil have med men det er da rart at have nogle med. Warlock er også skod, da kan ikk rigtig andet end PvE og det er de ikke specielt gode til, de får heller ikke nogle gode dmg spells li som mage gør.

Mine chars:
    server5:
    lvl35 pala
    lvl9 warlock
    lvl8druid
    server6:
    lvl12 mage
    lvl9 priest
    lvl8 rouge
    lvl8 warrior

• jeg har en 32 undead priest :) som miin main :)

har også:

lvl 20 Tauren druid

lvl 12 orc war

lvl 10 tauren shaman

men jeg må sige at ikke nogen af de andre classes jeg har spillet slå min priest... den passer lige til min spillestil

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• hmm problemet med mind control er ( for mig lvl 32 ) at som lvl 30 for vi den føste spell, MEN den virker kun op til lvl 32... + med 3sek castetid er den ikke så brugbar...

jeg er enig i at warriors mangler noget i pvp... de kan ikke rigtigt noget mod nogen classes..

hunters.. hmm jeg kan ikke lige se et problem her... måske er det kun pallys de kan lave det nummer med, jeg har ikke de store problemer med dem..

dem jeg er størst problemer med er pallys, med deres shields, heals og nice dps gør dem meget sværer at nakke... ( tror faktisk ikke jeg har nakket noget i en fair 1 on 1 endnu )

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• lol Hunter er jo ikke en skid overpowered.. det er jo kun en slow.. det er noget man kan resisit.. en slow standser ikke en i ca 6 sec.. det kan en Pala.. en pala kan bare kaste den på dig da den er lidt ranged..
    hmm palaer kan tage slag.. palaer dør IKKE af en hunter.. hvis du har gjort det er du i hvert dårlig til at pvp.. det er helt sikkert. en pala burde ikke dø i pvp.. det er stort set umuligt.. og det du siger med Priest.

hmm hva kan en priest engenligt andet end det?? hehe. alle har en fordel. men Pala er overpowered.. for meget armor og for meget dps..
    bare en lille nerf så er det ok.
    hehe

• Hmm der er noget jeg ikke forstår, har også prøvet at læse mig til det men mit engelsk er heller ikke det bedste. Jeg er inde på "beta server". Der er nogle servers der hedder PvP servers, og det er vel player vs player server? Vil det sige den server jeg er i kan jeg ikke møde nogle hordes og kæmpe imod når jeg selv er alliance? Måske lidt lamt spørgsmål, men ser aldrig f.eks en tauren eller en trolls i stormwind eller nogle steder.

• Grunden til at du ikke ser en horde der inde er fordi vagterne går amok på dem hvis de nærmer sig.

Du kan sagtens slås mod en horde, hvis han enten har skrevet /pvp i sin chat, ellers angrebet en NPC med pvp enabled.

På PvP er der så frit spil, og du kan angribe dem så tit du vil hvis de befinder sig i contested zone, eller hvis en horde går rundt i starter områderne, som teldrassil, loch modan osv.

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Grunden til at du ikke ser en horde der inde er fordi vagterne går amok på dem hvis de nærmer sig.

Du kan sagtens slås mod en horde, hvis han enten har skrevet /pvp i sin chat, ellers angrebet en NPC med pvp enabled.

På PvP er der så frit spil, og du kan angribe dem så tit du vil hvis de befinder sig i contested zone, eller hvis en horde går rundt i starter områderne, som teldrassil, loch modan osv.

Tak skal du ha':D
    Nu tror jeg jeg har fattet noget:) Men hvis en horde kommer til stormwind, skal han så skrive /pvp før han kan blive dræbt af en guard?

• Ja ok fedt nok, men synes egentlig PvP servers lyder lidt federe.

Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

• Level 16 nu.

Kan min Dwarf warrior lære at bruge "duel-wield"? Sådan jeg kan bruge 2 sværd på samme tid. Har nemlig lige købt to one handed swords

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

ja når han er lvl 20

Ah nederen! Så må jeg bare komme 4 levels op X(