computer er begyndt at opføre sig mærkeligt. Det er primært i Word, hvor programmet ret hurtigt "fryser" og computeren skriver at der er for lidt
virtuel hukommelse. har sat virtuel til min 500 og max 1500 uden held men der er kun 256mb i men før har der ikke vært noget problem OS: XP home sp2, men bliver jo nok nød til at sætte noget mere ram i, alle andre programmer og internet fungere findt nok
min kones pc er lidt underlig
-
-
du skal jo nok have noget mere ram. Prøv at sætte virtuel til min 2000 og max 2000 og defragmenter. Det er ikke sikkert det hjælper men det kan i hvert fald aldrig skade
-
Oprindeligt indlæg af Fnugi2003
computer er begyndt at opføre sig mærkeligt. Det er primært i Word, hvor programmet ret hurtigt "fryser" og computeren skriver at der er for lidt
virtuel hukommelse. har sat virtuel til min 500 og max 1500 uden held men der er kun 256mb i men før har der ikke vært noget problem OS: XP home sp2, men bliver jo nok nød til at sætte noget mere ram i, alle andre programmer og internet fungere findt nok
Tvivler på det er p.g.a. RAM. Lavede en PC til min svoger med 256MB + Win XP Pro. Han har ikke klaget sin nød endnu og det er over et år siden. -
Det kan jo være spyware.. Og/eller defragmentering der er nødvendig! Men mere RAM skader heller ikke selvfølgelig!
-
Hej'sa vil prøve nogle af de forslag, det er ikke spyware eller virus der er ca. 70mb fri ram i starten når word er læst ind og når den døder er der ikke mere fysisk ram tilbage så et eller andet æder rammer op nogle gange kan der gå noget tid andre gange kan hun kun nå at skrive 2 sider
-
70mb er jo heller ikke ligefrem optimalt kan man sige
Hvis jeg var dig ville jeg købe 256mb ram mere og formatere så skulle det køre igen...
-
Den skal da bare ha en format c:
Så skal den ha spyware og vorus beskyttelse ind inden du kobler den på nettetSå burde den være der
selvf så snart du kommer på nettet skal du opdatere din virusskanner
Det er selv ok for min mors comp, en celeron med 256md ram -
mange Ram burde da ikke være særlig nødvendig i Word
Den skal vel bare ryddes op på (fjerne spyware,virus,defagmentering osv.)
Har du set om der kører noget i baggrunden der virkelig æder rammene op? -
Tror heller ikke mere ram er nødvendigt , det som flere skriver enten spyware eller virus , og som en anden siger tjek hvad der kører i baggrunden , Ad-aware eller Spysweeper , er gode spyware scanner/remover , brug dem de er gratis.
Har også hørt at Microsoft har lavet en der skulle funke.The_Unforgiven
-
Som andre siger - tjek for skidt der kører i baggrunden, defragmenter, fjern midlertidige internet filer, tøm papirkurv, kør Spybot 1.3 (husk at opdatere) og Ad-Aware SE.
Spybot finder flere/andre ting end f.eks. Ad-Aware og er også gratis. Hentes her: http://www.safer-networking.org/en/download/index.htmlEdit: Deaktiver den funktion i word(Office) som hedder FindFast - da den sluger en del hukommelse. Ligger nogen gange i programmappen Start.
-
Hun har spyblaster,ad adware , antivir ,x cleaner , firewall så det skulle vel gøre det og hendes hijack log er ren i følge spyearefri
-
Oprindeligt indlæg af Fnugi2003
Hun har spyblaster,ad adware , antivir ,x cleaner , firewall så det skulle vel gøre det og hendes hijack log er ren i følge spyearefriTjek cookies og temp internet filer og er der MANGE så fjern dem.
The_Unforgiven