davs ville bare lige sige at jeg har skiftet navn fra mr_AcId_BuRn til ThoG og så ville jeg spørge hva i syntes om mit logo?

hva syntes folket om mit nye logo?
-
-
Du spørger selv så... Det er grimt, endda meget grimt. Min ærlige mening.
-
okay det var gerne det jeg ville vide.... hvorfor syntes du at det er det? (såen at det kan laves om)
-
Jeg er såret
-
Hvilket logo?
Hvis du tænker på dit navn, så aner jeg ikke hvad du snakker om.
Hvis du snakker om din signatur, ja så er den da meget flot hvis det er den slags man tænder på.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Hvilket logo?Hvis du tænker på dit navn, så aner jeg ikke hvad du snakker om.
Hvis du snakker om din signatur, ja så er den da meget flot hvis det er den slags man tænder på.
NOgen folk har jo nogle vilde lyster
-
Syns den ser ret forvirret ud, uden noget egentlig motiv eller fokus, og uden nogen form for hensyntagen til farvevalg og opbygning i mønster e.lign... Så syns ikke den er pæn
-
synes nu den er meget fed.... måske lidt meget "Blodbad" men ellers fedt
-
Oprindeligt indlæg af ThoG
okay det var gerne det jeg ville vide.... hvorfor syntes du at det er det? (såen at det kan laves om)Man kan ikke se hvad det forestiller. Umiddelbart er det noget med et øje og noget blod. Splatterfilm agtigt ?
-
Den er grim efter min mening...
-
En der vil lave en til mig?
Bare et fedt signatur hvor der står :" Recon_99 Pc Sux " :=)
Ja, jeg kender Recon_99 IRL
-
Oprindeligt indlæg af Pow
En der vil lave en til mig?Bare et fedt signatur hvor der står :" Recon_99 Pc Sux " :=)
Ja, jeg kender Recon_99 IRL
Hmm, tror ikke niveauet er helt så barnligt herinde. Prøv på ofir chat. :lame:
-
Du kan da lave det meget flottere, har jeg set fra nogle af dine andre billeder..
-
Ikke lige min smag...
-
er selv til darkart og jeg elsker at sidde og lave det, men det der
det bare .. spild af serverplads
-
Pardon, men det er godt nok ikke særlig pænt. Der er ikke rigtigt noget der er fokus om, farverne glider for meget rundt i hinanden, og billedet er i det hele taget alt for sløret.
-
Totalt grimt og elendigt lavet. Ligner noget som er lavet på 5 minutter, hvilke tman i øvrigt også kan...
-
den er du ikke sluppet godt fra mester^^
-
hmm syntes nu er det ser Ok ud, måske lidt kedeligt efter min mening
foresten Zlinky, når vi nu snakker signatures :] skulle du ikke lave dit lidt større ? eller texten da.
kan være min skærm eller mig der er ved at blive blind, men jeg kan godt ik dårligt se hva der står i den -
Oprindeligt indlæg af denully
hmm syntes nu er det ser Ok ud, måske lidt kedeligt efter min meningforesten Zlinky, når vi nu snakker signatures :] skulle du ikke lave dit lidt større ? eller texten da.
kan være min skærm eller mig der er ved at blive blind, men jeg kan godt ik dårligt se hva der står i denHvilken opløsning kører du da? I 1280x1024 er det nu ikke spor svært at læse overhovedet.