hva syntes folket om mit nye logo?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Syns den ser ret forvirret ud, uden noget egentlig motiv eller fokus, og uden nogen form for hensyntagen til farvevalg og opbygning i mønster e.lign... Så syns ikke den er pæn :rolleyes:


    Hey, det ligner din signatur er for høj.
    jeg er ikke admin, men ville lidt minde dig på det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Hey, det ligner din signatur er for høj.
    jeg er ikke admin, men ville lidt minde dig på det.


    Nej det er den ikke. Grunden til at ser ser ud som om at hans SIG "svæver" er fordi han bruger en høj avartar ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    hmm syntes nu er det ser Ok ud, måske lidt kedeligt efter min mening :)


    foresten Zlinky, når vi nu snakker signatures :] skulle du ikke lave dit lidt større ? eller texten da.
    kan være min skærm eller mig der er ved at blive blind, men jeg kan godt ik dårligt se hva der står i den :D


    Synes nu heller ikke at det er noget stort problem, men det kan nok godt lade sig gøre. Jeg laver i hvert fald ikke kun teksten størrere så, da det kommer til at køre ud i min bevel, og det ser nasty ud ;)


    Men ser på det når jeg kommer hjem, hvis jeg gider.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight


    Hmm, tror ikke niveauet er helt så barnligt herinde. Prøv på ofir chat. :lame:


    Nå?
    Ville du lave en til mig, eller er du bare en posthunter ?


    BTW. Jeg tror forresten at niveauet er højere inde på ofir med alle de pædofile.


    Du kan sgu selv være :lame:


  • Hvis du synes det, så synes jeg da bare at du skal tage og fise af derind. :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    davs ville bare lige sige at jeg har skiftet navn fra mr_AcId_BuRn til ThoG og så ville jeg spørge hva i syntes om mit logo?


    Dit logo ? ... Hm... Avatar ? ... Den der alien-fætter ? ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af denully
    hmm syntes nu er det ser Ok ud, måske lidt kedeligt efter min mening :)


    foresten Zlinky, når vi nu snakker signatures :] skulle du ikke lave dit lidt større ? eller texten da.
    kan være min skærm eller mig der er ved at blive blind, men jeg kan godt ik dårligt se hva der står i den :D


    tror det er dig :)) kører med 1600x1200 og har intet problem i at læse hva der står

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    tror det er dig :)) kører med 1600x1200 og har intet problem i at læse hva der står


    Det er læseligt her også, men dog lidt irriterende at læse.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    tror det er dig :)) kører med 1600x1200 og har intet problem i at læse hva der står


    Sgu da osse klart med den kæmpe 21" du sidder ved .. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Jøsses en narrøv. :roller:
    Sorry for OT.

  • Ehrm, må lige redde mit gode skind :D, det skal forestille sådan noget "smadder blod splatter agtigt noget", det skulle være noget lign. det på
    http://www.logicmedia.dk, men det er hvist væk nu?
    Så jeg lavede dette billede (og når det er af den art, syns jeg selv det blev ret fedt) men kan godt være da jeg så lavede den om til et "banner" den blev lidt kikset, men sådan her ser den ud:


    http://www.upitfree.dk/upload/files/Hacktec1.jpg


    men så igen, har jeg ik lavet så meget "dark" eller hvad man ka kalde det, så kan da godt være Origin er lidt vildere til det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Ehrm, må lige redde mit gode skind :D, det skal forestille sådan noget "smadder blod splatter agtigt noget", det skulle være noget lign. det på
    http://www.logicmedia.dk, men det er hvist væk nu?
    Så jeg lavede dette billede (og når det er af den art, syns jeg selv det blev ret fedt) men kan godt være da jeg så lavede den om til et "banner" den blev lidt kikset, men sådan her ser den ud:


    http://www.upitfree.dk/upload/files/Hacktec1.jpg


    men så igen, har jeg ik lavet så meget "dark" eller hvad man ka kalde det, så kan da godt være Origin er lidt vildere til det :)


    Nice! :D