Jeg har nu haft min Arctic Cooling VGAsilencer ATI Silencer 4 i et par uger.... Og der kommer en mærkelig lyd der fra..... Så jeg ville høre hvilken anden luftkøler I kan anbefale.... OG den skal være så lydløs som muligt..... Som det er nu er den min ATI Silencer 4 og min psu der larmer mest..... (når jeg ser bort fra cd-drev og dvd-drev)

Anden køler til X800XT PE
-
-
Zalmans nye skulle være rigtig god og larme meget lidt..
-
Jeg har ikke mere at sige end ...
-
Oprindeligt indlæg af Ulrik
Jeg har ikke mere at sige end ...Det er for sprødt... Det fede er at det også virker mega godt,,,
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Det er for sprødt... Det fede er at det også virker mega godt,,,
Nemli' ja
En Papst på 12 dB kan sagtens holde kortet koldt. Nu er jeg ikke sikker på, hvad jeg bruger, men mener det er en 18 dB. Mit korter ligger under 40 idle (34-37 normalt).
-
Oprindeligt indlæg af Ulrik
Jeg har ikke mere at sige end ...Det var satme da noget af en løsning.
Kan kortet godt holde til den vægt fra køleprofilen, når det sidder i porten på bundkortet, eller er du nødt til at bruge noget der støtter eller holder kortet på plads?
-
Oprindeligt indlæg af engel
Det var satme da noget af en løsning.
Kan kortet godt holde til den vægt fra køleprofilen, når det sidder i porten på bundkortet, eller er du nødt til at bruge noget der støtter eller holder kortet på plads?
Det har holdt siden en gang i august/september (kan ikke huske det præcist), så ja, det lader det til at kunne. Men man skal være ekstra forsigtig, når man skal til LAN eller generelt flytte rundt på computeren.