jeg hilser fra östrig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Skod land IMO ... Det er minder om Jylland ... Det er et sted man kører igennem for at komme til et andet land ... :))


    Snakker vi om ski, så fortrækker jeg selv Norge frem for Østrig ... Hver sin smag.


    Ved godt der er ytringsfrihed i DK, men du ka da godt holde din mildest talt diskriminerende mening for dig selv!


    Og hvorfor ska du så begynde at svine Learner til fordi han prøver at forsvare sin hjemegn?!

  • Har aldrig været i Østrig, men ville gerne! Har hørt det er billigt at gå i byen dernede :)) Har været i Frankrig, SKOD LAND; SKOD PRISER OG SKOD POLITI (blev anholdt efter 15 minutter fordi vi havde sneboldskamp) Og Norge og Sverige, som jeg godt ku li' :)) Bortset fra at man sku ha alt sprut osv med hjemmefra..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Har aldrig været i Østrig, men ville gerne! Har hørt det er billigt at gå i byen dernede :)) Har været i Frankrig, SKOD LAND; SKOD PRISER OG SKOD POLITI (blev anholdt efter 15 minutter fordi vi havde sneboldskamp) Og Norge og Sverige, som jeg godt ku li' :)) Bortset fra at man sku ha alt sprut osv med hjemmefra..


    og SKOD sprog :)) frankrig.. har været der 7 gange på ferie.. gør det aldrig mere.. virkelig et lorte land, selv om det er dejlig varmt :D


    Østrig, har jeg heller ik for gode erfaringer med.. ka huske der var en eller anden SINDSYG østriger/tysker sæk der prøvede og drukne mig da jeg var like 7-8 år..

  • :clap: Jeg elsker nærmest Østrig - synes virkelig det er et flot land. Har nu kun været der over en kortere periode, men det var da nok imo. Ingen tvivl om at jeg skal derned igen - og helst når det er forår/sommer ;)


    Hav en god tur - resten af tiden :cheers: