Nye køkkenstole

  • Hmmm... Ved nærmere eftertanke, kunne de blive ganske fede. Et par blå koldkatode rør på under dem og en 120 mm blå LED blæser i midten af sædet.
    Det er da lige til casemod sektionen. :))


    Huh, jeg tror jeg har taget skade af, at være så meget på Tweak. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Ved nærmere eftertanke, kunne de blive ganske fede. Et par blå koldkatode rør på under dem og en 120 mm blå LED blæser i midten af sædet.
    Det er da lige til casemod sektionen. :))


    Huh, jeg tror jeg har taget skade af, at være så meget på Tweak. :boxed:


    Ah ja! - Det ville efter min mening være 10 gange bedre end udelukkende at bruge dem som møbler :)) - og han bliver nok ret sikkert, den første med den idé :clap:

  • Well.. de er anderledes, og dog charmerende..
    Men alligevel ikke noget jeg vil have stående..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Ved nærmere eftertanke, kunne de blive ganske fede. Et par blå koldkatode rør på under dem og en 120 mm blå LED blæser i midten af sædet.
    Det er da lige til casemod sektionen. :))


    Huh, jeg tror jeg har taget skade af, at være så meget på Tweak. :boxed:


    :clap: Det var nøjagtigt det første jeg sagde da jeg så dem i forretningen, så grinede vi lidt af det, gik ud af forretningen, fortrød , gik ind igen og købte 2 stk, kørte så ned dagen efter og købte de sidste 2, hehe .... men kæresten myrder mig sikkert hvis jeg 'modder' den ene, men jeg tror sgu jeg tager chancen her i weekenden, lol

  • Med det bord du beskriver, og så i et rum med hvid/grå vægge og nogle billeder der matcher til stilen med alu-rammer tror jeg faktisk at det kunne se ret godt ud. :)


    Men tror ikke lige jeg ville have valgt den farve plastik alligevel. Helt gennemsigtigt kunne være rigtigt lækkert, men som sagt, hvis I får fat i nogle billeder der passer til, såå :)


    Så mangler I kun de blå plastiktallerkener og krus :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Med det bord du beskriver, og så i et rum med hvid/grå vægge og nogle billeder der matcher til stilen med alu-rammer tror jeg faktisk at det kunne se ret godt ud. :)


    Men tror ikke lige jeg ville have valgt den farve plastik alligevel. Helt gennemsigtigt kunne være rigtigt lækkert, men som sagt, hvis I får fat i nogle billeder der passer til, såå :)


    Så mangler I kun de blå plastiktallerkener og krus :D


    Hehe ,shhhhh!! ikke give os nogle gode ideer vel ?! ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hmmm... Ved nærmere eftertanke, kunne de blive ganske fede. Et par blå koldkatode rør på under dem og en 120 mm blå LED blæser i midten af sædet.
    Det er da lige til casemod sektionen. :))


    Huh, jeg tror jeg har taget skade af, at være så meget på Tweak. :boxed:


    hey fed ide.. så ka du få kølet nummeren mens man sidder og æder :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hey fed ide.. så ka du få kølet nummeren mens man sidder og æder :))


    Kunne da være godt en varm sommer dag på teressen,mens man nyden lidt køligt og drikke :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Så er vi 2 - for synes også den er Ugly. :rolleyes:


    Hov hov i to. I må ikke kalde den stol for hæslig eller ugly - det er sgu en hån mod grimme stole - for den er da :T bvaaaaaaaadr-grim.... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Vi fandt lige de nye stole til vores køkken, sidst vi var i Ilva...


    Hvad synes i? er jeg/vi helt smagsforvirrede, eller synes i også, at den på en måde faktisk er ret fed ??


    Skal selvfølgelig stå sammen med et glasbord med cromstel.


    Stolene er meget fede....men bordet lyder til gengæld grimt.... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Stolene er meget fede....men bordet lyder til gengæld grimt.... :]


    nej nej da.. glas chrom er bare det feeeedeste :D