Progam: Funny: Lort: Hjælp

  • EY der...
    Har et problem m et program j fik af en af mine venner. Det hedder FUNNY.exe og det har fucked min messenger up. vil gerne finde ud af hvad det egentlig har lavet, så ville høre om der var nogen der kendte noget til det, eller ved hvordan man finder ud af hvad en *.exe fil har lavet. Læse koden eller noget...?

  • Undskyld jeg siger det..
    Men hvor smart er det at starte et program der hedder FUNNY.exe når man ikke ved hvad det gør..


    Det er nok compilet så du ikke kan læse koden i fx notepad..


    Men for at fjerne det, ville jeg scanne for virus, og måske uninstallere messenger og installere det igen..
    Måske også tjekke registreringsdatabasen med Spybot/Ad Aware..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FerrariFreaken
    EY der...
    Har et problem m et program j fik af en af mine venner. Det hedder FUNNY.exe og det har fucked min messenger up. vil gerne finde ud af hvad det egentlig har lavet, så ville høre om der var nogen der kendte noget til det, eller ved hvordan man finder ud af hvad en *.exe fil har lavet. Læse koden eller noget...?


    Google + funny.exe tager ca. 0,09 sek... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Google + funny.exe tager ca. 0,09 sek... ;)


    Du overdriver vidst en smule min herre, for det her fortæller Google mig (Og ja, det er det første link):


    Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 30.700 for "funny exe". (0,03 sekunder)


    Nu har jeg efterhånden brugt en million milliard gange så lang tid på at skrive dette indlæg, som det tog mig at finde den oplysning du søgte.. Må jeg anmode om at bruge Google næste gang du skal finde information om en fil? ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Der har været en tråd om den "funny.exe" før.
    Hvis du havde været lidt smart havde du ikke accepteret noget der hedder sådan noget, og som intet ikon har. Og nu må du ikke bearbejde din ven som sendte den - For den gør det af sig selv, den lumske satan :evil:

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().