Øhh..Amerikansk kirke samfund er nogle idioter

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Hm... og alle tyskere er nazister ? ... ;) .... og alle muslimer er terrorister ? .... well... it works for me ... nuke em all ... :)) *G*

Mener så ikke at alle tyskere er nazi, eller at alle muslimer er terrorister... Synes bare det er skræmmende at så naive menensker har så meget magt.. Så en udsendelse hvor en amerikaner mente at man kunne løse irak krigen som 2. verdenskrig.. Ved at smide en atombombe over Bagdad.. :boxed: Well du har sagt det: Nuke em' all

EDIT: Tror det er en hoax, se email ghf@godhatesamerica.com GodHatesAmerica.com ? lyder suspekt

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Så en udsendelse hvor en amerikaner mente at man kunne løse irak krigen som 2. verdenskrig.. Ved at smide en atombombe over Bagdad.. :boxed: Well du har sagt det: Nuke em' all

og ? ... Var det presidenten eller en der oppe af ? ... For ellers kan jeg nu ikke se hvad det skulle have med USA at gøre ... man kan jo også NEMT finde folk uden for USA som syntes at det ville være nemmere at sønderbombe mellemøsten ....

Personligt ville jeg ikke miste nattesøvn hvis der var nogen der sønderbombede bagdad (hvis saddam osv var der) ... Der ville sikkert dø mindre folk hvis de bare havde gjort det dengang for mange år siden da det først opstod problemer .... Nu om dage står Saddam jo på top-5 listen over historiens største massemordere ... ;) .... men bagklog kan man jo altid være ... Hellig kan man også altid være .... ;)

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

og ? ... Var det presidenten eller en der oppe af ? ... For ellers kan jeg nu ikke se hvad det skulle have med USA at gøre ... man kan jo også NEMT finde folk uden for USA som syntes at det ville være nemmere at sønderbombe mellemøsten ....

Personligt ville jeg ikke miste nattesøvn hvis der var nogen der sønderbombede bagdad (hvis saddam osv var der) ... Der ville sikkert dø mindre folk hvis de bare havde gjort det dengang for mange år siden da det først opstod problemer .... Nu om dage står Saddam jo på top-5 listen over historiens største massemordere ... ;) .... men bagklog kan man jo altid være ... Hellig kan man også altid være .... ;)

NETOP !!!!!

The_Unforgiven

• Ja, men så er det bare ærgeligt at hvis de nukede baghdad eller har intentioner om at nuke en masse andre steder, så vil menneskene i området være handicappede i generationer....

Oprindeligt indlæg af Mikkel

kan du ikke gøre det billed lidt mindre ? :)) - det fylder jo det hele *G*

Btw. Hvem hentyder du til ?(

Jeg hentyder til dem... Altså kirken

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir