Landede vi på månen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jorden er slet ikke rund


    den er flad.


    Jamen det er da kun på den ene side er det ikke? :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Jeg tror heller ikke på at det kan lade sig gøre... bare at få rakketten ind i månens kredsløb og derefter få den gennem månens ozonlag ser for mig ud til at være komplet umuligt... hvis vi ikke har teknologien til at gøre det nu havde vi det heller ikke dengang...


    Sorry, men det lyder godt nok for langt ude det der. Du har da ingen anelse om noget som helst? :S hvordan kan du vide det? har du en speciel uddanelse indenfor rumforskning or what?
    tror jeg ikke :) Så tror ikke du står i en position hvor du kan sige, hvad man kan og ikke kan ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Sorry, men det lyder godt nok for langt ude det der. Du har da ingen anelse om noget som helst? :S hvordan kan du vide det? har du en speciel uddanelse indenfor rumforskning or what?
    tror jeg ikke :) Så tror ikke du står i en position hvor du kan sige, hvad man kan og ikke kan ;) :D


    som jeg allerede har påpeget kan månen i sagens natur ikke holde på et ozonlag.
    Og at holde kredsløb om den har russerne ifølge eget udsagn også gjort - dog med ubemandede sonder..