hvilken er den bedste driver til mit nye kort for jeg kan ikke forstå at jeg kun får 15200 i 3D mark 2001
og coren bliver 70 grader under load og idle 52 grader og jeg har nok airflow
men ellers er jeg glad for kortet !

Bedste driver til gf 6800 gt
-
-
Har hørt at 66.93 er den bedste.
Ang de temps , min blev også så varm og det er standadr temps , skal du længere ned må du lave noget andet køling.The_Unforgiven
-
Oprindeligt indlæg af The_Unforgiven
Har hørt at 66.93 er den bedste.
Ang de temps , min blev også så varm og det er standadr temps , skal du længere ned må du lave noget andet køling.The_Unforgiven
ok hvad tror du det kan klare af temps inde det smelter helt sammen
for jeg kunne også godt tænke mig at clokke det til et ultra.
og hvad med scoren i 2001 er det min cpu der sløver ?eller er der meget normalt -
De temps er ganske normale. Bruger altid den nyeste hvilket vil sige 71.24 selvom jeg ikke har fået opdateret fra 71.22. Den nyeste fungerer altid bedst og hurtigst for mig
-
Oprindeligt indlæg af Gom
De temps er ganske normale. Bruger altid den nyeste hvilket vil sige 71.24 selvom jeg ikke har fået opdateret fra 71.22. Den nyeste fungerer altid bedst og hurtigst for miggodt at høre selvom det lyder som høje temps
-
Hva temps... kan de i grunden klare???
-
Oprindeligt indlæg af juhl
ok hvad tror du det kan klare af temps inde det smelter helt sammen
for jeg kunne også godt tænke mig at clokke det til et ultra.og hvad med scoren i 2001 er det min cpu der sløver ?eller er der meget normalt
Hent bios til Gainward 6800 GT GLH , den har en hastighed på 400/1200 og den rox bare.
Og kører upåklageligt , men vil nok komme en extra blæser på eller lign inden du gør det.
Mener max temp er 115 grader inden den lukker ned.The_Unforgiven
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hva temps... kan de i grunden klare???På mit Leadtek 6800 GT, køre den ned i hastighed, hvis Tempen overstiger 120 grader.
-
Oprindeligt indlæg af SilverShadow
På mit Leadtek 6800 GT, køre den ned i hastighed, hvis Tempen overstiger 120 grader.
køre du det standart eller er det OC ?
og hvilken køling ? -
Med std køling.
Har næsten lige fået det, så har ikke prøvet at se hvad grænsen er, men køre lige i øjeblikket 430/1000
-
Ok så klager jeg ikke over mine 65-68 ved full load efter flere timer med en hastighed på 400/1200
-
GT bliver varmere end Ultra ved samme clockfrekvens pga. den dårligere køling. Mit Ultra er OC'et til 450/1200 og kører som smurt. Men altså, hvornår er ens 6800 for varmt? Så længe det ikke overskrider den af nVidia satte faregrænse på 135C og kører stabilt, så er det ikke for varmt
That simple. Men kan kun anbefale alle 6800 ejere at få en Zalman VF700CU som man så sætter på der hvor nVidias egen blæser får strøm fra så den bliver temp-styret. Giver klar den bedste køling vs. larm på markedet og holder dit kort dejligt koldt