hjælp - ingen film på tvét

• kære tweakere :

Jeg har brug for jeres hjælp til et stort problem

Når jeg tilslutter mit tv gennem mit radeon 9800 pro, får jeg et billede af skrivebordret. Når jeg vil spille en f.ex avi film, ser jeg mediaplayer på tvét, men intet billede inden i player - altså - intet film image på tv'et ... selvom den spiller fint på monitoren :(

Jeg har den herdriver til kortet : wxp-w2k-catalyst-8-042-040803a-016701c.exe.

Nogle der kan komme på hvad problemmet kan være ???

mange :clap: og tak til evt foreslag

..

• Havde samme problem med mit Gfx (Se sig.) og her er løsningen: Man skal sætte fjernsynet som "Primary Display" eller hvad det hedder. Så kan du ikke se film på skærmen, men det kan du på TV. Det er under nView man ændrer det.

• sluk for din skærm via ATI panalet - det er fordi dit kort kører i dual display, det kan media player ikke finde ud af :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• mmm for mig var løsningen - som omtalt i linket - at slå en "theater" funktion til -

den gør at kun filmen bliver vist på tv' et - og du kan derfor lave andre ting på din comp, mens der kører en film på tv 'et ... måske er der samme funktion på geforce kort ...

Oprindeligt indlæg af JakeT
    mmm for mig var løsningen - som omtalt i linket - at slå en "theater" funktion til -

den gør at kun filmen bliver vist på tv' et - og du kan derfor lave andre ting på din comp, mens der kører en film på tv 'et ... måske er der samme funktion på geforce kort ...

Ikke helt ;) På GeForce gør nView bare at hvis du spiller noget film på computeren så kan du kun se filmen på TV'et og på computeren er der bare sort der hvor filmen spiller. Så kan du så sætte din skærm som "Primary Display" igen og så er det omvendt.

Oprindeligt indlæg af Eboy

Ikke helt ;) På GeForce gør nView bare at hvis du spiller noget film på computeren så kan du kun se filmen på TV'et og på computeren er der bare sort der hvor filmen spiller. Så kan du så sætte din skærm som "Primary Display" igen og så er det omvendt.

Hmm... på mit kan jeg slå noget fullscreen video til så lige så snart jeg afspiller film så bliver det vist i fuldskærm på TV'et samtidig med at det bliver vist almindeligt på computeren. Jeg kan også lave andre ting samtidig. Når der så ikke bliver afspilt film, så er TV'et bare en klon af min normale skærm. - Sådan jeg ser DVD film for tiden da min PlayStation2 mildest talt driller.. :S