Hvad er det her????

• Hey

Her efter jeg har formateret viser den noget sjovt????

nogen der kan forklare mig hvad det er, og hvordan man fjerner dem???

Når jeg slår dem af og genstarter er det slået på igen....

Har prøvet at fjerne Spyware...

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Altså den der hedder wupdate er jo windows update og soundblaster siger vel sig selv? :D men de andre ved jeg ik hvad er...

eller læse det jeg skrev :boxed:

Oprindeligt indlæg af zweb.dk

næ jeg skrev først :D

HAHAHAHA! :)) jeg havde bare lige åbnet den til at sige reply og så studerede jeg lige billedet en sidste gang før jeg godkendte den :D og desuden kan det være du skrev den 19:43:59 og jeg skrev den 19:44:00 såh... men okay jeg bøjer mig i støvet :)) desuden havde du også flest rigtige! hehehe

HAHAHAHA! :)) jeg havde bare lige åbnet den til at sige reply og så studerede jeg lige billedet en sidste gang før jeg godkendte den :D og desuden kan det være du skrev den 19:43:59 og jeg skrev den 19:44:00 såh... men okay jeg bøjer mig i støvet :)) desuden havde du også flest rigtige! hehehe

hehe Det har du ret i er jo ik lige frem dum vel :T

Men **** det ;)

Så har han noget at læse :D

• Yir og grine af hehe der er gået lidt instant messaging i det her! :D sorry Admins og moderators.... vi skal nok stoppe nu :D

Yir og grine af hehe der er gået lidt instant messaging i det her! :D sorry Admins og moderators.... vi skal nok stoppe nu :D

Ja hvis D-Zs tager sig sammen :T
    Hvordan går det ellers?

ej skal også nok stoppe ;)

Altså den der hedder wupdate er jo windows update og soundblaster siger vel sig selv? :D men de andre ved jeg ik hvad er...

Soundblaster er ikke noge tjeg har set før.....
    Den der hedder Mixer er mit lydsjov....

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Nej har altid kørt med de samme drivere

Så ved jeg det ik..
    Måske har du pillet lidt ved dem så der er kommet noget frem eller også er de blevet opdatertet eller noget helt andet :T

Men det gør jo ik din pc langsomer ;)