Helt galt med Nfsu2

Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Som en anden også skriver, så vil en fejl på disken normalt være noget med korrupte filer, eller at disken ikke kan læses...
    De bliver jo brændt fra samme "guld"-skive...

Så fejlene jo også ligge på andre cd'ere...

Hmm, det havde jeg ikke lige tænkt på ;) syntes bare at det er mærkeligt når præcis den samme fejl forekommer på min lillebrors pc.

Oprindeligt indlæg af SilverShadow

Hmm, det havde jeg ikke lige tænkt på ;) syntes bare at det er mærkeligt når præcis den samme fejl forekommer på min lillebrors pc.

Det kan jo være nogle indstillinger i windows, for gamle drivere, manglende opdateringer (win), driver indstillinger... det kan være mange ting...

Oprindeligt indlæg af Pulsedriver

Det kan jo være nogle indstillinger i windows, for gamle drivere, manglende opdateringer (win), driver indstillinger... det kan være mange ting...

Ja, det har du så sandelig ret i, men har efterhånden fundet ud af, at der er mange andre der har samme problem som mig, nogen kan løse det med en opdatering, andre kan ikke, men nu må vi jo se havd der sker ;)

• Jeg tror ik der er noget galt med spillet, som de andre siger, tror du må prøve at finde opdateringer til dit GFX, windows, NFSU2 eller et eller andet, har du ellers OC'et GFX eller noget andet?

• Blev det her problem nogensinde løst? for sidder med det samme problem dog med andet system.... og kører også max detail men kun i 1024 * 768 og det er også kun asfalt og røg og så lige vand også som er af meget tydelige firkanter...

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Blev det her problem nogensinde løst? for sidder med det samme problem dog med andet system.... og kører også max detail men kun i 1024 * 768 og det er også kun asfalt og røg og så lige vand også som er af meget tydelige firkanter...

Prøv evt. at slå AA og AF fra...

Se om det hjælper...

• Det er et setup prob... jeg havde samme mærkelige grafik uden mipmap i starten, opdaterede gfx driver og det var løst. Men jeg kunne få det frem igen kan bare ikke huske hvorn... det er en funktion i spillet.

Prøv at rod med spillets gfx setup.

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Blev det her problem nogensinde løst? for sidder med det samme problem dog med andet system.... og kører også max detail men kun i 1024 * 768 og det er også kun asfalt og røg og så lige vand også som er af meget tydelige firkanter...

Har ikke rigtig fået problemet løst helt, men det er klart blevet bedre end i starten.
    Som de andre siger, prøv at rodde med indstillingerne i spillet, det hjalp i hvert fald mig.

• Har fået løst det! det var det dér vertikal synkronisering som var sat til, slog det fra og så var den der! så nu virker det fint! :D evt prøv det SilverShadow....