Nogen der har hørt fra Tismund ?

Oprindeligt indlæg af Burger

jeg er ikke spor muggen, men det er da totalt irelevant i den her sammenhæng ..

og hvad så?

jeg fik bare lyst til at nævne det, ikke andet.

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    jeg synes at have set et så giga beløb, det kan da ikke passe at det er faldet til 3 milliarder...

(FLOVER MIG :O )

Tror næmere du har set på et land som fx. USA´s millitærbudget som ja, rammer de 300-400 milliarder dollas .... :crazyeyes:

Hvis man ligger USA´s millitærs budget sammen med NASA´s så nærmere man sig de 700 ... og overstiger nok også lidt ... Så at tro at et land som parkistand ... eller et andet land i verden har brugt det beløb på millitær alene vil være at blæse det MEGET op ... ;)

Men ja, parkistand bruger en stor del af deres penge til deres millitær ... Men da de ikke har så fandens mange af dem i forhold til deres størelse/indbyggere, så er det jo begrænset hvor meget det bliver til ... Men ja, de bruger penge til deres millitær som de jo logisk nok kan bruge bedre da det er et U-land mere eller mindre ...

Vidste vi jo allesammen godt .. ;)

Man kan så kun håbe på du engang lærer at have styr på dine kilder inden du postulerer mere nonsens ..

bare rolig, det er første og sidste gang det sker :D

Min samfundslærer fortalte da ellers stolt hvor rigt Pakistan var, ahh jeg skal gi hende skal jeg :evil:

Min samfundslærer fortalte da ellers stolt hvor rigt Pakistan var, ahh jeg skal gi hende skal jeg :evil:

Ved nu ikke helt mht. første gang, men gider ikke gennemsøge hele Tweak.dk, så du slipper for jeg prøver på at finde flere eksempler lige nu ..

Det er sørgeligt hvad lærere kan komme afsted med at påstå .. Nøj hvor ville det være sjovt at pille hende ned i en diskussion .. :))

Det beviser jo bare at man aldrig skal stole på en kvinde når det kommer til økonomi ... Det har de jo ikke en skid forstand på ... :))

... :)) :)) :)) *G*

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Det beviser jo bare at man aldrig skal stole på en kvinde når det kommer til økonomi ... Det har de jo ikke en skid forstand på ... :))

... :)) :)) :)) *G*

jeg aner at Burger snart flipper grønne ærter... så jeg smutter lige væk

Så du har mange kvindelige gener? ;)

Vi kan da altid tage en lille dyst indenfor erhvervsøkonomi og international økonomi/handel hvis du tør .. :))

Nope. Jeg har meget forstand på økonomi ... God økonomi det er noget man skal have for at kunne bruge penge ... :T ... :crazyeyes: ... Medmindre man er regeringen ... Så kan man godt bruge 300 millioner mere end man har ... :crazyeyes:

Penge har ingen værdi medmindre de bliver brugt ... :))

*G* ... men ja, kunne ikke lade være med at fyre det af :))

Hvorfor skulle jeg det? Jeg ved da, modsat både dig og GrillRotten åbenbart, at man ikke kan generalisere kvinder ud fra sådan et snævert menneskesyn .. ;)

næ nej du, det kun grillrotten

jeg generalisere, NÆSTEN aldrig, og jeg har absolut nada imod kvinder, men de har åbenbart noget mod mig.

joker bare med det sidste :))

PS. det var ham der sagde det om kvinder, sådan har jeg aldrig sagt

Du har også lige fortalt at Pakistan, økonomisk set, er et rigt land - det er da også lig modsat af virkeligheden - så det er også forkert! Som jeg skrev tidligere så regnes Pakistan som et U-land, deres BNP pr. indbygger er på højde med Zimbabwe...så har jeg vist sagt nok... :roller: :rolleyes:

Og mht. hvad din lærer siger, så kan et land jo være rigt på flere måder - Siden hun i den forbindelse talte om landets stolthed, så går jeg ud fra at hun mener kulturel rigdom, og det er jo meget muligt, at Pakistan er det - Har ikke været der, så skal ikke kunne sige det ;)

Hvorfor skulle jeg det? Jeg ved da, modsat både dig og GrillRotten åbenbart, at man ikke kan generalisere kvinder ud fra sådan et snævert menneskesyn .. ;)

Oooooooork joooooooooh - lige så let som en vis Whopper kunne gøre det samme med mænd i sin tidligere signatur.... ;) - iflg. den er mænd jo stadiet FØR aben.. :roller:

Du har også lige fortalt at Pakistan, økonomisk set, er et rigt land - det er da også lig modsat af virkeligheden - så det er også forkert! Som jeg skrev tidligere så regnes Pakistan som et U-land, deres BNP pr. indbygger er på højde med Zimbabwe...så har jeg vist sagt nok... :roller: :rolleyes:

Og mht. hvad din lærer siger, så kan et land jo være rigt på flere måder - Siden hun i den forbindelse talte om landets stolthed, så går jeg ud fra at hun mener kulturel rigdom, og det er jo meget muligt, at Pakistan er det - Har ikke været der, så skal ikke kunne sige det ;)

Roooolig nu Fessor - han har jo indrømmet at han er på glatis. Vi skal vel ikke til at hive alle dine "helt ude i hampen" postulater frem fra skufferne... ;)

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Oooooooork joooooooooh - lige så let som en vis Whopper kunne gøre det samme med mænd i sin tidligere signatur.... ;) - iflg. den er mænd jo stadiet FØR aben .. :roller:

Så det er altså kun kvinder der stammer fra aberne af ? :))

... Men okey, men får jo ikke meget ud af et ribben ... :T

*G*

• nej, hun mente økonomisk, og hvis du læser efter undskyldte jeg for det jeg sagde om økonomien ;)

• Lukker lige tråden - Tismund er kommet helskindet hjem - det var det tråden handlede om. :roller:
    Ikke alt det ævlen rundt i lande og økonomi og andet, som mange vist ikke har meget forstand på - mig selv inkl. :rolleyes:
    Lav evt. en tråd om det. Men det bliver uden mig. For hold da k... en masse vrøvl, der kan komme i sådan en tråd. ;)