Wishmaster!


  • Nu var det ikke selve trådens emne jeg skrev måske lidt "mavesurt" om. Det var mere en hvis knægts kluntede måde at kommentere mit og Wizzard's indlæg. Det har han jo gjort før og det gider jeg s.. ikke blive ved med at finde mig i. Derfor skrev jeg lidt ironisk.
    Kan heller ikke se noget mavesurt i det jeg skrev allerførst. Det var bare min undren over emnet. Læs det lige en gang:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Næh det er du ikke - undrede mig også . :rolleyes: Fatter heller ikke, at folk falder på halen over sådan noget. :roller: Men hver sin smag og fornøjelse .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Nu var det ikke selve trådens emne jeg skrev måske lidt "mavesurt". Det var mere en hvis knægts kluntede måde at kommentere mit og Wizzard's indlæg. Det har han jo gjort før og det gider jeg s.. ikke blive ved med at finde mig i. Derfor skrev jeg lidt ironisk.


    Det glemte du så måske bare at gøre lidt mere opmærksom på .. Altså at det ikke var trådens emne, og at du rent faktisk var ironisk .. Jeg fangede den i hvert fald ikke .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det glemte du så måske bare at gøre lidt mere opmærksom på .. Altså at det ikke var trådens emne, og at du rent faktisk var ironisk .. Jeg fangede den i hvert fald ikke .. ;)


    Du må meget undskylde men prøv lige at læse mit svar på Mikkel's underlige jantelovs indlæg. Det er endda quoted hvad han skrev - fatter ikke at det kan misforstås, at det var det jeg svarede på !!!!


  • Inden du punker folk for at være negative - så skulle du måske lige lære at læse hvad folk egentlig skriver. Jeg undrede mig - og det gør jeg sgu stadig - uanset om du kan lide det eller ej - over at man opretter sig som bruger på at PC forum - og som det første begynder at poste video klip med sig selv. Kan ikke se noget som helst logisk formål med det - og så er jeg da 100% ligeglad med om du mener jeg "bryder" gæstfrihedens regler på tweak. DU bestemmer ikke hvad jeg skal mene/skrive - og du kommer aldrig til det. Du kan for min skyld synes lige akkurat hvad du vil - om både det ene og det andet - du skal bare ikke komme og fortælle mig - hvad jeg må eller ikke må mene... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Du må meget undskylde men prøv lige at læse mit svar på Mikkel's underlige jantelovs indlæg. Det er endda quoted hvad han skrev - fatter ikke at det kan misforstås, at det var det jeg svarede på !!!!


    Nu snakker vi vist forbi hinanden .. Jeg snakker om det indlæg hvor du mener folk falder på halen for det trådens forfatter kan .. Det nævnte jeg også i mit indlæg selvom jeg quotede dit svar til Mikkels jantelov, så var det ikke umiddelbart det jeg snakkede om ..


    Jeg beklager hvis min mangelfulde quote af dit oprindelige indlæg har ført til misforståelsen, men troede det var ret klart hvad jeg mente .. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Aner ikke hvad du taler om - Jeg dækker mig ikke ind under noget som helst - Men som Burger også skrev virkede en vis herre's indlæg meget "mavesurt" - så det har intet at gøre med om man må have en mening eller ej, syntes bare godt man kan være lidt åbensindet af og til, og lade være med at vrænge på næsen bare fordi det ikke lige var noget man selv ville gøre - for I må da give ham at det han laver er flot klaret, hvad enten det giver mening eller ej.


    Personligt misunder jeg ham ikke - for det interesserer mig ikke en døjt! Det skal dog ikke afholde mig fra at fortælle ham, at han er god til det han laver - That's all.


    Det er vist mig du kalder en vis herre og som du mener er meget mavesur. Stop det pis - Hvis du kan læse - så har jeg på intet tidspunkt skrevet noget mavesurt om trådens emne. Jeg skrev at jeg undrede mig og at hver har sin smag og fornøjelse. Det er dælme ikke mavesurt. X(
    Det ka' være at du har opfattet det mavesurt. Fordi jeg ikke lige delte din begejstring !! [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif
    Men mavesur det bliver jeg s.. - når du endnu en gang glimrer med at kommentere mine indlæg - på din sædvanlige tåbelige, kluntede og provokerende facon. Fatter ikke du bliver ved. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det er vist mig du kalder en vis herre og som du mener er meget mavesur. Stop det pis - Hvis du kan læse - så har jeg på intet tidspunkt skrevet noget mavesurt om trådens emne. Jeg skrev at jeg undrede mig og at hver har sin smag og fornøjelse. Det er dælme ikke mavesurt. X(
    Det ka' være at du har opfattet det mavesurt. Fordi jeg ikke lige delte din begejstring !! [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif
    Men mavesur det bliver jeg s.. - når du endnu en gang glimrer med at kommentere mine indlæg - på din sædvanlige tåbelige, kluntede og provokerende facon. Fatter ikke du bliver ved. X(


    All right Bent - det er så helt iorden - lader vist bare til at mig og Burger har misforstået det, og tolket dit indlæg værre end det skulle ;)


    Så fred være med det :) - nu synes jeg det ville være på sin plads hvis vi droppede al mundhuggeriet, for det er slet ikke vores tråd - Ham Wishmaster, eller hvad han kalder sig, vil nok hellere have at snakken bliver holdt om det oprindelige emne - nemlig spræl og hop :))


    Jeg har rent faktisk fødselsdag i øjeblikket, og agter ikke at bruge den på at skændes om ligegyldige ting - også selvom det måske var mig der startede :O

  • Ser kanon godt ud. Ville sku prise mig lykkelig, hvis jeg nogensinde kunne blive en brækdel så atletisk. mangler stadig at smide noget ballast - og selvom jeg når min idealvægt, er jeg nok lidt for 'bulk' til den slags.


    Men det ser virkelig godt ud. Keep up the good work :D

  • Til jer allesammen!
    Jeg oprettede mig fordi jeg så adressen i CS: Source! En der havde det som nick.. Og jeg er også på tweakup.dk .. Og jeg har tit brug for hjælp ang. min computer da jeg ikke ved så meget om hardware f.eks. Derfor syntes jeg at det ville være nice nok at smide et indlæg ind her OG på tweakup, for at få mere hjælp! Havde bare lige skrevet om en ny mus på tweakup, og fik hjælp, så jeg behøvede ikke at skrive det her også! Og har faktisk ikke brug for noget hjælp med noget lige nu, og derfor venter jeg til at jeg skal bruge noget! Men I må satme undskylde hvis jeg fik jer til at undre jer så meget! Geez...
    Hvordan sletter jeg tråden? En admin der gider evt.?