Skal til at ha nye ram igen. skal lige høre om disse http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=89523 vil køre godt sammen med et p4 c800e eller evt. abit max3. eller er der andre der skal kigges på.
Valg af ram
-
-
Hvis ikke dit system kører med en FSB på over 250, så ville det være dumt at købe den RAM der..
hvis du "bare" gamer så ville jeg købe billige RAM til måske 1200/GB istedet for den vanvittige pris der..
-
Jamen jeg skal netop overvold clock den. Men prisen er da fin?
-
Kører pt med 2gb 3200. Det holder ik kan jo ik overclocke ordentligt.
-
Oprindeligt indlæg af milas
Jamen jeg skal netop overvold clock den. Men prisen er da fin?okay.. du har da gejsten i hvert fald..
Har du en realistisk chance for at nå så højt? Hvis du absolut vil fyre en masse penge af på RAM så køb corsairs pc3200 XL ram .. Der har du mulighed for at køre stramme timings hvis dit overclock ikke bliver så højt som du håber, og du vil stadig være i stand til at køre 1:1 ved hastigheder langt over 250MHz FSB .. God RAM til overclockere..
Prisen er vanvittig efter min mening.. Du kan købe 2x 512MB pc3200 for ca 1100 inkl. fragt..
-
Kører pt med 2gb 3200. Det holder ik kan jo ik overclocke ordentligt.Til salg?
-
Ram
-
Ska lige tjek de ram du taler om
-
Ska lige tjek de ram du taler omJa det ville jeg gøre hvis jeg var dig .. Så vidt jeg husker er det endda samme pris, hvis ikke corsair er billigere.. men det må du ikke hænge mig op på...
Og husk: Jeg er meget interesseret i dine 2GB ram hvis du vil sælge..
-
Skal ha de Geil ram men det blir nok først efter jul & nytår. Men når de er skiftet ud bliver de sat til salg her inde først.
-
Skal ha de Geil ram men det blir nok først efter jul & nytår. Men når de er skiftet ud bliver de sat til salg her inde først.Lyder godt.. det må jeg lige holde øje med.. hvis jeg husker det... Hvad mærke er det? Er det 2x 1GB eller 4x 512MB?
-
Kan ik lige huske det. Mener det er corsair el.Kingst. De er ihvertfald grønne så meget kan jeg da huske. oOg det er 4x512mb.
-
Kan ik lige huske det. Mener det er corsair el.Kingst. De er ihvertfald grønne så meget kan jeg da huske. oOg det er 4x512mb.Okay.. Hvis du husker det så må du meget gerne skrive en PM til mig når/hvis du beslutter dig for at sælge.. ikke sikkert jeg opdager det hvis du bare laver en tråd i køb/salg..
-
OK
-
Hvor høj FSB regner du med at din CPU vil arbejde sig op på? Køb ram efter det.. Hvis ikke over 240mhz så køb nogle blokke med BH5 på..
-
Oprindeligt indlæg af Muffe
Hvor høj FSB regner du med at din CPU vil arbejde sig op på? Køb ram efter det.. Hvis ikke over 240mhz så køb nogle blokke med BH5 på..Det er nemere sagt end gjort
-
Håber da den kommer langt over de 240. Har lidt forskelligt liggende bla. northwood 3.0-3.2-3.4. som jeg kan lege lidt med. men målet er en der kører 4ghz stabilt helst med den 3ghz.
-
skal du have nye ram vil jeg klart anbefale de nye Adata ddr600 de er total ville jeg køre pt med 2*512 mb og de sparker 2.5.2.2 /F1 / 2.8V på abit mb
det kan de klare op til ´215 fsb
men da jeg køre 4ghz til hverdag = 267 fsb køre de 2.5-5-3-3 /auto/2.8V hvilke de også kan på 280 fsbtotal dejlige ram
også koster 2*512 ca 2400 kr hvilke jeg syntes er biligt i forehold til ydelsen
så køber du sådan nogle er du sikker på at have nogle ram der kan vilde timminger på lav fsb men også rimlig vilde timminger på høj fsbsyntes klart det er de fedeste ram PT
-
lyder ok. men jeg holder mig til de geil. dem kan jeg os bruge fremover da jeg skifter pc meget tit. og skal ha nogle der kan klare lidt af hvert som regel kører de lige på grænsen til de bliver sorte. Men er ved at lave noget olie køling til ram ve ik om det gir meget men på det skal det sgu. men hvis det ik holder kan det godt være jeg kigger efter de ram der. men vil helst ha dem der kører over de 500mhz
-
Det er jo pc4800 ik dårligt det kan være jeg køber dem istedet ser godt ud. godt tip