Problemer med cs:s - deja vu ik?

  • Jeg er stødt ind i seriøse problemer med cs:s....
    I dag brugte jeg 3danalysis til at køre hl2 - og det kørte fantastisk! Men da det begyndte at lave den velkendte "stutter", besluttede jeg mig for at gå tilbage. Jeg brugte 3danalysis til at undo det hele, og jeg slettede ALT hvad den havde lagt i min hl2 mappe. Ok så - hl2 var tilbage ved sit gamle jeg, og alt gik fint, men.......


    ......Nu kører CS: S af MØG! Det laver "stutter", og det kører generelt ringe. Video testen man kan køre fra hovedmenuen dur ikke ordentligt, de plader den loader i den gang med de fede dx81 /dx9 effekter dutter IKKE længere. Istedet er pladerne lavet om til 3dteksten ERROR.


    Her er hvad jeg har prøvet:


    1. Genetablering til et tidligere tidspunkt - 2 gange.
    2. Slette cs: S, og derefter downloade det fra nettet (cd'en ville ikke af en eller anden sygelig grund).


    Jeg ved ikke om teksten afspejle min frustration, men jeg er virkelig IKKE tilfreds med situationen, og formatering eller sletning af hele Steam, er IKKE en mulighed....


    Jeg har været inde i den der dxsupport.cfg fil for at tjekke om der var sket et eller andet møg derinde, og ja filen var da blevet ændret, men ikke noget jeg eller et program har gjort, tror det er kommet med den seneste update, da den har ændret næsten alle FX kortenes data.


    Kan lige vise jeg hvordan den ser ud:


    "name" "NVidia GeForce FX 5900"
    "VendorID" "0x10DE"
    "MinDeviceID" "0x0331"
    "MaxDeviceID" "0x0331"
    "m_nDriverVersion_Build" "6177"
    "DefaultRes" "1024"
    "MaxDxLevel" "90"
    "DxLevel" "81"
    "NoUserClipPlanes" "1"
    "ConVar.r_fastzreject" "1"
    "ConVar.mat_forcemanagedtextureintohardware" "0"


    Alt det der med conVar var der ikke den gang det kørte fint, men da det ikke ændrede noget da jeg fjernede, går jeg ud fra at det ikke er der hvor skoen trykker.


    Nogen der har oplevet dette problem før, og muligvis har fundet end løsning?

  • Jeg havde samme problem som dig. Det løste jeg ved at jeg dengang slettede alt, downloadede det igen, og instalerede derefter. Så jeg ville anbefale dig at downloader det igen igen :rolleyes:
    Hvis du har taget en gammel backup af det er der mulighed for at den ikke vil virke korrekt, jeg tror jeg læste at de havde rettet det i en patch for ikke så langtid siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VulpesDK
    Jeg havde samme problem som dig. Det løste jeg ved at jeg dengang slettede alt, downloadede det igen, og instalerede derefter. Så jeg ville anbefale dig at downloader det igen igen :rolleyes:
    Hvis du har taget en gammel backup af det er der mulighed for at den ikke vil virke korrekt, jeg tror jeg læste at de havde rettet det i en patch for ikke så langtid siden.


    Jeg tror det kom efter sidste patch runde egentlig, fordi jeg har ikke haft det før! Og da alt er tilbage ved det gamle, så kan det jo næsten kun være den nye patch...


    Men ja jeg bliver vel nød til at fjerne Steam totalt... Har bare ikke lyst til at miste alle mods osv.

  • personligt har jeg tilføjet de har ting i en autoexec.cfg for at få det til at køre mere flydende over nettet (over lan kørte det som st. fint)
    cl_interpolate "1"
    cl_interp "0.066"
    cl_smooth "0"
    r_shadows "0"
    violence_agibs "1"
    violence_hgibs "1"
    violence_hblood "1"
    violence_ablood "1"
    cl_show_bloodspray "1"
    mat_specular "0"

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Tja mit problem var, at bare jeg gik rundt i en bane jeg selv havde lavet, så hakkede jeg frem. Det var godt nok træls, og det ikke hjalp ikke på præcisionen når jeg gik online ;)

  • well dine 512mb ram får den altså hurtigt brugt...1 gb er meget velkomment...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.