Tele Danmark's Newsserver, sløv?

• Kan det være rigtigt at deres news.inet.tele.dk kun kører med 60kb/s?? Kender flere amerikanere der får 500+ kb/s på deres newsservere.. Og TDC er jo danmarks største, hvordan kan det være det er cappet??

Nogle der kan bekræfte at de er cappet der, eller har jeg sat noget forkert op?

Gracias

EDIT: Bruger Power-Grab

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• Den kører kun 512Kbit pga belastning.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad har de liggende der siden den har brug for båndbrede ? ... Kan man streame nyhedsudsendelser da ?

gæt selv og lad være med at stil dumme spørgsmål
    du kender svaret på :))

?( ?( ?( ?(

der ligger jo andet end hyheder på de nyheds servere .
    men det må man ikke snakke om her ;)

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    der ligger jo andet end hyheder på de nyheds servere .
    men det må man ikke snakke om her ;)

Ja, det kunne jeg jo så regne ud siden det ikke handlede om det man skulle tro ...

Næ, det må man jo ikke og hvis der er var en moderator i nærheden så burde han vel også bare lukke tråden ... :crazyeyes:

• det er jo ikke ulovlig at hente fra en nyheds gruppe hvis det man henter er lovlig .

til Hayes

der er tdc der ikke vil give mere båndbrede til nyheds servere forde så begynder folk bare at misbruge dem .

det er jo ikke ulovlig at hente fra en nyheds gruppe hvis det man henter er lovlig .

til Hayes

der er tdc der ikke vil give mere båndbrede til nyheds servere forde så begynder folk bare at misbruge dem .

Så syntes jeg lige vi skulle få fjernet Kazaa og bla bla bla fra tweak-listen over fy-programmer/fy-emner for programmet i sig selv er jo ikke ulovligt ... :))

Ja, er lidt provo.... men du lagde jo selv op til den ... :))

• Men vi kan da spore tråden ind på en "pænt" område ... Findes der en super-nice news-reader hvor man kan vælge emne-områder og så få det smidt i nakken i en indbakke ? ...

Skal jo naturligvis se ordenligt udog kunne en masse. :))

Men vi kan da spore tråden ind på en "pænt" område ... Findes der en super-nice news-reader hvor man kan vælge emne-områder og så få det smidt i nakken i en indbakke ? ...

Skal jo naturligvis se ordenligt udog kunne en masse. :))

det aner jeg ikke bruger ikke selv news grupper eller andet dl programmer.

har lært min lektie 8o

det aner jeg ikke bruger ikke selv news grupper eller andet dl programmer.

har lært min lektie 8o

Nu mente jeg ikke lige på den måde, men mere ala. Tweak´s forside med nyheder ...

Findes der ikke et program der kan sådan noget ? .. Bare større og mere omfattende ...

Findes der en super-nice news-reader hvor man kan vælge emne-områder og så få det smidt i nakken i en indbakke ? ...

ikke decideret sådan - news er jo en masse grupper man tilmelder sig også læser de posts der kommer. :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    ikke decideret sådan - news er jo en masse grupper man tilmelder sig også læser de posts der kommer. :)

Ævs ... Ja, ved godt hvordan de traditionelle "nyhedsgrupper" virker ... Kan jeg ikke bruge til noget.

Var et egentlig nyhedsprogram jeg kunne bruge ... ;)

• Ok, mange tak for alle de underfundige svar..

Så enten er de overbelastede, ellers må de ikke blive misbrugt.. Men der er altså en grund til det, og det er det vigtigste, tak :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Ævs ... Ja, ved godt hvordan de traditionelle "nyhedsgrupper" virker ... Kan jeg ikke bruge til noget.

Var et egentlig nyhedsprogram jeg kunne bruge ... ;)

Jeg tror, du leder efter en RSS reader. Dem findes der mange gratis af. Ved ikke, om Tweak.dk har et RSS feed, men ellers ville det da være et godt initiativ, da mange flere på den måde vil kunne følge med i, hvad der sker her på siden.

Her er nogle gratis klienter fra download.com:

http://www.download.com/3120-2…search.y=0&search=+Go%21+